برنامه ریزی و اعلام فراخوان برای برگزاری سه مسابقه بزرگ ملی در حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ دانشجو، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، برنامه ریزی و اعلام فراخوان برای برگزاری سه مسابقه بزرگ ملی در حوزه صنایع دستی صورت می گیرد.

برنامه ریزی و اعلام فراخوان برای برگزاری سه مسابقه بزرگ ملی در حوزه صنایع دستی

پویا محمودیان گفت: با توجه به تدوین شرح اهداف و وظایف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین جامعیتی که در این خصوص اندیشیده و تصویب شده است، ضروری بود با نگاهی فراگیر تمام حوزه های فعالیت های ممکن رصد و رویدادهایی برای آنها طراحی شود.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: در همین رابطه با توجه به گزارش های مبتنی بر آمار دقیق و آسیب شناسی های اجرا شده، برگزاری سه رویداد بزرگ ملی در قالب مسابقه در دستور کار معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارتخانه قرار گرفت.

او ادامه داد: نخستین مسابقه ملی ایده پردازی و طراحی زیورآلات ملهم از آثار منتخب دوران سلجوقی موزه هنرهای ملی ایران، مسابقه طراحی و ساخت محصولات اهدایی صنایع دستی همسو با مسابقات جام جهانی 2022 قطر و نخستین رویداد ملی صنایع دستی جنگلهای هیرکانی سه رویداد مهمی هستند که برگزار خواهند شد.

محمودیان اظهار کرد: این برنامه ها و رویدادها با هدف سهیم کردن هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی در مناسبت های گوناگون طراحی و برگزار می شود تا ان شاءالله ضمن ایجاد شور و نشاط در جامعه، نقشی مثبت در رشد کمی و توسعه کیفی تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور داشته باشد.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی و اعلام فراخوان برای برگزاری سه مسابقه بزرگ ملی در حوزه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی و اعلام فراخوان برای برگزاری سه مسابقه بزرگ ملی در حوزه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید