بیت سعید: مسائل زیادی داریم اما برای بهترین نتیجه تلاش می کنیم

به گزارش وبلاگ دانشجو، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش تا آخرین هفته رقابت های لیگ برتر برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کند.

بیت سعید: مسائل زیادی داریم اما برای بهترین نتیجه تلاش می کنیم

به گزارش وبلاگ دانشجو، حسن بیت سعید، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. ما خیلی استقلال را آنالیز کردیم و می خواستیم امتیاز بگیریم. روی یک غفلت گل خوردیم و خواستیم در نیمه دوم جبران کنیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد. درباره صحنه پنالتی هم رضا جبیره گفت که پای من زده شد اما کارشناسان داوری خودشان تشخیص می دهند. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

او درباره مسائل مالی صنعت نفت آبادان و فرایند نتیجه گیری این تیم گفت: آقای منصوریان جوی در تیم ساخت که فکر می کنم یاد استقلال خوزستان که در آن سال قهرمان شدیم، زنده شد. بازیکنان همدل هستند و به خاطر مردم خوزستان و تیم صنعت نفت بازی می کنند. ما خیلی مسائل داریم اما به عشق مردم آبادان بازی می کنیم. امیدوارم نتایج را جبران کنیم و شرایط خوبی به دست بیاوریم.

بیت سعید اضافه نمود: چند تن از اعضای مجموعه مثل آنالیزور و تدارکات ما دچار مشکل شده اند و یک جایی دیگر به مدت یک ماه مستقر شدند. همه از شرایط خوابگاه و زمین تمرین و شرایط مالی ما خبر دارند اما ما تا آخرین هفته تلاش می کنیم و بهترین نتایج را به دست می آوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیت سعید: مسائل زیادی داریم اما برای بهترین نتیجه تلاش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: مسائل زیادی داریم اما برای بهترین نتیجه تلاش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید