خلاصه بازی هلند 1 ، 1 اکوادور؛ گل تماشایی خاکپو و گلزنی دوباره والنسیا

به گزارش وبلاگ دانشجو، چهارمین دیدار از گروه A جام جهانی 2022 قطر امشب در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد که در این بازی هلند مقابل اکوادور تن به تساوی 1-1 داد.

خلاصه بازی هلند 1 ، 1 اکوادور؛ گل تماشایی خاکپو و گلزنی دوباره والنسیا

نارنجی ها بازی را بهتر شروع کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند. کودی خاکپو ستاره این روزهای هلند پیروز شد در دقیقه 6 تیمش را پیش بیندازد. برخلاف انتظار اکوادور بازی را خوب ادامه داد و موقعیت های خوبی هم خلق کرد. در دقیقه 4+45 به گل هم رسیدند، اما گل پرویس استوپینیان با تشخیص VAR آفساید اعلام شد.

نیمه دوم هم روند خوب اکوادور ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 49 از طریق انر والنسیا که ستاره بازی افتتاحیه هم بود به گل دیگری رسیدند. این مرتبه برخلاف اعتقاد هلندی ها گل در شرایط سالم به ثمر رسید و آفساید نبود. بازی هوشمندانه و شجاعانه اکوادور در نهایت باعث شد تا نارنجی ها از این رقیب بیش از یک امتیاز نگیرند.

در خاتمه روز دوم گروه A مثلث صعود تشکیل شد و هلند و اکوادور 4 امتیازی و سنگال 3 امتیازی همگی شانس صعود خواهند داشت. کار سنگال با توجه به این که حتماً باید مقابل اکوادور پیروز شود، سخت خواهد بود.

در صورتی که هلند به عنوان صدرنشین این گروه صعود کند و ایران تیم دوم گروه B شود، در مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی کشورمان به مصاف این تیم خواهد رفت.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی هلند 1 ، 1 اکوادور؛ گل تماشایی خاکپو و گلزنی دوباره والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی هلند 1 ، 1 اکوادور؛ گل تماشایی خاکپو و گلزنی دوباره والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید