صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد

به گزارش وبلاگ دانشجو، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی را از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد اعلام نمود که سالانه باید صحت عملکرد این نازل ها مورد آنالیز قرار گیرد .

صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد

مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : سال جاری تا به امروز یک هزار بازرسی و آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع استان کرمانشاه انجام شد.

مهدی حسین پور اضافه کرد: به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان و کنترل کمی نازل های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) از تعداد 104 جایگاه عرضه سوخت که در مجموع 961 نازل فعال در این حوزه در سطح استان کرمانشاه را شامل می گردد، تعداد یک هزار بازرسی و آزمون از تلمبه های موجود در جایگاه های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در سطح استان انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در صورت صحت عملکرد نازل ها در این آزمون های کمی، برچسب انجام آزمون دوره ای بر روی نازل مربوطه نصب می گردد و این برچسب برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر، قابل مشاهده خواهد بود.

حسین پور توضیح داد: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه ها و احتمال نقص و کم فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه های استان می توانند با سامانه 24 ساعته گویای 1517 و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس بگیرند .

وبلاگ دانشجو کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید