مالدینی مهدی طارمی را می خواهد، ولی نه 20 میلیون یورو!

به گزارش وبلاگ دانشجو، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سه فصل گذشته در لیگ پرتغال حضور داشت. او کارش را در تیم ریوآوه آغاز کرد و دو فصل در تیم پورتو درخشید تا به یکی از سوژه های جابجایی فوتبال اروپا تبدیل بشود.

مالدینی مهدی طارمی را می خواهد، ولی نه 20 میلیون یورو!

درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های بزرگی، چون یوونتوس، چلسی و میلان هم مزید بر دلیل شد تا توجهات به این مهاجم ایران بیشتر گردد.

در آستانه سومین فصل حضور در پورتو، طارمی اظهار تمایل کرد که برای درآمدزایی این باشگاه پرتغالی در 30 سالگی به تیم دیگری منتقل بگردد. همزمان با این انتشار مصاحبه طارمی، رسانه های ایتالیا از تمایل باشگاه میلان به جذب مهاجم 30 ساله ایران خبر می دهند.

نشریه کالچو مرکاتو دو روز پیش در گزارشی گفت میلان یکی از گزینه های خود یعنی مهدی طارمی را زیر نظر دارد، اما باشگاه پورتو هم حاضر نیست این مهاجم را با مبلغی کمتر از 20-25 میلیون یورو آزاد کند.

بعلاوه وب سایت blastingnews ایتالیا دیروز با انتشار مطلبی، زیر نظر گرفتن طارمی از سوی میلان را تایید کرد، اما مشکل اصلی را مبلغ بالای این بازیکن بیان نمود که به جای او می توان این مبلغ به تکمیل کادر فنی و تقویت سایر بخش های تیم اختصاص داد.

این رسانه با بیان اینکه میلان علاوه بر دیووک اوریگی در پی یک گزینه دیگر برای خط حمله است، نوشت: در میان نام هایی که مالدینی و ماسارا دنبال می نمایند، نام مهدی طارمی، مهاجم ایرانی شاغل در پورتو نیز وجود دارد که روسونری فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده بود. میلان اوضاع را با دقت زیر نظر دارد، اما به خوبی می دانیم که پورتو یک فروشگاه گران قیمت است و برای جواهراتش ارزش زیادی قائل است. در واقع برای شماره 9 متولد 1992، باشگاه پرتغالی رقمی نزدیک به 20 میلیون یورو برای مذاکره احتمالی می خواهد. بعید است روسونری بتواند این مبلغ را با توجه به تمایل به تکمیل کادر فنی و تقویت سایر بخش های تیم هزینه کند.

blastingnews بعلاوه با اشاره به جدایی متئو گابیا و باکایوکو از میلان، نوشت:

با کنار گذاشتن گابیا و باکایوکو، میلان می تواند کادر فنی پیولی را با دو خرید مهم تقویت کند. در قسمت عقب نیز نام تانگگا از تاتنهام و آدبو دیالو از پاری سن ژرمن ارزیابی می گردد. در نهایت خط هافبک را با نام رناتو سانچس تکمیل می کنیم که همچنان هدف شماره یک است. در چند ساعت آینده، این بازیکن پرتغالی می تواند درباره آینده خود با آث میلان که گزینه های احتمالی مانند فراتسی از ساسولو و داگلاس لوئیز از استون ویلا را ارزیابی می نماید، تصمیم بگیرد.

نشریه کالچو مرکاتو هم شب گذشته اطلاع داد که توماسو مانچینی مهاجم جوان ویچنزا مذاکراتش را با میلان نهایی نموده است و احتمالاً این بازیکن به زودی خلاء خط حمله میلان را پر می نماید.

منبع: فرارو

به "مالدینی مهدی طارمی را می خواهد، ولی نه 20 میلیون یورو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی مهدی طارمی را می خواهد، ولی نه 20 میلیون یورو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید