نامه عجیب سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به کارکنان!

به گزارش وبلاگ دانشجو، در نامه ای که در سربرگ اداری سازمان منطقه آزاد اروند از سوی معاونت توسعه منابع این سازمان منتشر شده است تاکید شده کارمندان نباید در اماکن عمومی این سازمان با مدیران ارشد این سازمان موضوعات اداری و شخصی را مطرح نمایند.

نامه عجیب سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به کارکنان!

به گزارش تسنیم، در متن این نامه که به امضای محمد دلفی معاون توسعه منابع سازمان منطقه آزاد اروند رسیده، آمده است:

کلیه کارکنان محترم سازمان

با سلام و احترام با تاکید بر اصل رعایت انضباط سازمانی ضرورت جلوگیری از هرگونه خلل در انجام فعالیت های اداری شایسته از کلیه کارکنان با امعان نظر به آیین نامه انضباطی سازمان و التزام به انضباط اداری از طرح هر گونه موضوعات اداری و شخصی در اماکن عمومی سازمان با مدیرعامل محترم، معاونین و مدیران خودداری نموده و در صورت مشاهده چنین رفتاری که خارج از روال اداری می باشد با افراد خاطی برابر ضوابط آیین نامه انضباطی اقدام و برخورد خواهد شد.

با آنالیز دیدگاه های مردم در فضای مجازی مشاهده شده کاربران به شدت نسبت به لحن و محتوای عجیب این نامه منتقد و متعجب هستند.

به نظر می رسد مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد اروند برای افزایش انگیزه و بهره وری کارکنان باید در پی راه هایی برای افزایش ارتباط با پرسنل و شنیدن طرح های کاری و ایده های آنان باشند و نه در پی برطرف هرگونه امکان ارتباط.

واکنش منطقه آزاد به نامه عجیب آقای معاون

درهمین راستا حمید بحرینی مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند در واکنش به نامه معاون توسعه مدیریت خطاب به کارکنان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: در مورد نامه اخیرا معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده باید تاکید کنم که مدیرعامل موافق صدور چنین نامه ای نبوده است.

وی با تاکید بر این که چنین نامه ای فقط در سطح اختیار مدیرعامل سازمان است، اضافه کرد: مدیرعامل منطقه آزاد اروند تاکید نموده که ارباب رجوع و پرسنل محترم در هر زمان و مکان می توانند مباحث مد نظر خود را با مدیرعامل، معاونان و مدیران مطرح نمایند.

وی ادامه داد: مدیرعامل، معاونان و مدیران منطقه نیز موظف هستند به مسائل اداری و شخصی کارکنان گوش داده و اقدامات لازم در رابطه با آن را انجام دهند.

منبع: فرارو

به "نامه عجیب سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به کارکنان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه عجیب سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به کارکنان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید