آتش سوزی مهیب در اسپانیا هزار و 500 نفر را مجبور به تخلیه کرد

به گزارش وبلاگ دانشجو، 8 روستا و تعداد هزار و 500 نفر در آتش سوزی بزرگ جنگلی در شمال شرق اسپانیا مجبور به تخلیه محل شدند.

آتش سوزی مهیب در اسپانیا هزار و 500 نفر را مجبور به تخلیه کرد

آتش نشانان گفتند که آتش سوزی بزرگ جنگلی در شمال شرق اسپانیا در طول شب به سرعت رشد کرد و یکشنبه از کنترل خارج شد و 8 روستا و یک هزار و 500 نفر را در استان ساراگوسا تخلیه کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، خاویر لامبان رئیس دولت محلی آراگون، یکشنبه گفت که شرایط در شهر آنون دو مونکایو بحرانی است و اولویت 300 آتش نشانی که با خاموش کردن آتش دست وپنجه نرم می نمایند، محافظت از جان انسان ها و روستا ها است.

رئیس جنگل های محلی گفت آتش سوزی که از شنبه شروع شد در کمتر از 24 ساعت محیطی 50 کیلومتری (31 مایلی) ایجاد کرد. خبرگزاری دولتی اسپانیا گزارش داد که سطح سوخته آن می تواند تا 8 هزار هکتار باشد.

بیشتر بخوانید:

کسانی که فرار کردند در 3 مرکز ورزشی مختلف در شهر های مجاور پناه گرفتند.

آتش نشانان می گویند منظره مهار آتش به آب وهوا بستگی دارد، اما باد های تند با سرعت 60 کیلومتر (37 مایل در ساعت) پیش بینی شده است.

آسوشیتدپرس نوشت خشکسالی و دمای بسیار بالا در این کشور مدیترانه ای، سال 2022 را به بدترین سال قرن از نظر آتش سوزی تبدیل می نماید.

تا به امروز در امسال، وزارت انتقال زیست محیطی اسپانیا 43 آتش سوزی بزرگ را ثبت نموده است که حداقل 500 هکتار را سوزانده است. این رقم 4 برابر سال قبل و یک رکورد در دهه گذشته است.

وبلاگ دانشجو بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آتش سوزی مهیب در اسپانیا هزار و 500 نفر را مجبور به تخلیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی مهیب در اسپانیا هزار و 500 نفر را مجبور به تخلیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید