آقایی: پرسپولیس در پی حفظ نتیجه بود، نه عقب نشینی، سپاهان باصلابت بازی می نماید

به گزارش وبلاگ دانشجو، پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم در ملاقات مقابل سپاهان عقب نشینی نکردند و تنها در پی حفظ رجحان خود بودند.

آقایی: پرسپولیس در پی حفظ نتیجه بود، نه عقب نشینی، سپاهان باصلابت بازی می نماید

عباس آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دانشجو، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در ال کلاسیکو فوتبال ایران گفت: دو تیم برای پیروزی کوشش می کردند و پرسپولیس در آغاز بازی خطرناک تر بود. این تیم با استفاده از مهره های سرعتی خود، نفوذهای خوبی در عمق دفاع حریف داشت و در نیمه اول بازی خوبی ارائه کرد. پرسپولیس در این نیمه مالی حمله می کرد و خودش را به آب و آتش هم نمی زد.

وی با بیان اینکه شکل بازی سپاهان در نیمه دوم تغییر کرد و این تیم روی به توپ های بلند آورد، توضیح داد: حفظ نتیجه با دفاع کردن خیلی فرق می نماید. پرسپولیس بسیار با حوصله بازی کرد و شاهد تعویض های تدافعی مانند آمدن مهدی شیری بودیم، اما تیم اصلاً در پی عقب نشینی یا زیر توپ زدن نبود و می خواست نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس در دقایق پایانی هم موقعیت هایی برای گلزنی داشت که اگر مهاجمان بیشتر دقت می کردند، به گل دوم می رسید.

هافبک پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس در خصوص اُفت طلایی پوشان و شکست های متوالی آنها به وبلاگ دانشجو گفت: به نظرم سپاهان با مشکل خاصی روبه رو نخواهد بود. یک تیم گاهی نمی تواند موقعیتی بسازد و شکست می خورد که بازگشت چنین تیمی بسیار مشکل است. با این حال سپاهان باصلابت بازی می نماید و فرصت های خوبی برای گلزنی می سازد، اما مانند بازی با پرسپولیس با یک موقعیت حریف و اشتباه مدافعان گل می خورد.

آقایی با تمجید از عملکرد سپاهان در نقل وانتقالات تابستانی بیان نمود: سپاهان پتانسیل لازم برای موفقیت را دارد و در نقل وانتقالات هم به خوبی خودش را تقویت کرد. پرسپولیس اما در سال های گذشته، برترین نفرات خود را از دست داده است و این فصل رضا اسدی را به جای احمد نوراللهی خرید که او هنوز نتوانسته است جانشین نوراللهی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آقایی: پرسپولیس در پی حفظ نتیجه بود، نه عقب نشینی، سپاهان باصلابت بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: پرسپولیس در پی حفظ نتیجه بود، نه عقب نشینی، سپاهان باصلابت بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید