برای شبگردی در تهران کجا برویم؟

به گزارش وبلاگ دانشجو، ما تصمیم گرفتیم تعدادی از جاذبه های طبیعی تهران را به شما معرفی کنیم که نامشان کمتر به گوش افراد خورده است و بدون شک بازدید از آن ها برای تان تجربه ای ناب و به یادماندنی خواهد شد.

برای شبگردی در تهران کجا برویم؟

شاید در نگاه اول گشت وگذار در تهران و گذراندن اوقات فراغت در آن به نظرتان کمی عجیب بیاید؛ گشت وگذار در پرجمعیت ترین شهر ایران که شلوغی اش سرسام آور است و آلودگی هوا در آن بیداد می نماید؟! خب جالب است بدانید این کلان شهر جاهای تماشای بسیاری دارد که بازدید از آن ها می تواند اوقاتی خوش و به یادماندنی برای شما و عزیزان تان به ارمغان آورد. بعضی از این مکان ها به ویژه در شب خودنمایی می نمایند. اگر می خواهید بدانید برای شبگردی در تهران به چه مکان هایی می توانید سر بزنید، همراه وبلاگ دانشجو باشید.

روستای افجه لواسان

یکی از این جاذبه های طبیعی روستای افجه لواسان است. روستایی که در 30کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است و طبیعت بکر و دست نخورده اش آن را به یکی از مقاصد گردشگری اصلی برای عاشقان طبیعت گردی تبدیل نموده است.

توچال

توچال یکی دیگر از جاذبه های طبیعی تهران است که با تفریحات متنوع و جاهای تماشای بسیار یکی از مقاصد محبوب گردشگران، مسافران و اهالی تهران است.

کاخ گلستان

کاخ گلستان پر است از تالارها، عمارت ها، کاخ ها و محوطه های زیبا که هر یک سبک معماری خاص خود را دارند و یادآور زمانی هستند که شکوه و جلالی برای خود داشتند.

خانه موزه مقدم

موزه مقدم یکی از خانه های مجللی است که از دوران قاجار به یادگار مانده است و به محض ورود به آن، انگار که وارد دنیای دیگری شده اید و مسحور زیبایی ها و معماری خاص و منحصربه فرد آن خواهید شد.

کاخ نیاوران

بازدید از این کاخ زیبا به ویژه برای دوستداران هنر و تاریخ معاصر ایران مجذوب کننده خواهد بود. قدمت باغ نیاوران به دوران قاجار برمی شود. در آن موقع به خاطر آب وهوای خوش منطقه، فتحعلی شاه قاجار عمارتی در این منطقه ساخت و این باغ را ییلاق تابستانی خود کرد.

مجموعه ایران مال

ایران مال یکی از بزرگ ترین و زیباترین مراکز خرید تهران و خاورمیانه و پنجمین مجتمع تجاری بزرگ دنیا است. در این مرکز خرید کالایی نیست که دنبالش باشید و نتوانید پیدایش کنید.

پل طبیعت

پل طبیعت یکی از برترین و زیباترین جاهای شبگردی در تهران است و این روزها به یکی از نمادهای مرکز بدل شده است. پل طبیعت به خاطر طراحی منحصربه فردش بارها و بارها جوایز بین المللی کسب نموده است و بزرگ ترین پل غیرخودرویی خاورمیانه است.

سایر جاذبه های شهری برای شبگردی در تهران

  • برج میلاد
  • خیابان سی تیر
  • بازار تجریش
  • کلیسای سرکیس مقدس
  • خیابان ناصرخسرو
  • خیابان لاله زار
  • خیابان ولیعصر

در سرانجام

امیدواریم برای این سؤال که شب تهران کجا برویم پاسخی درخور یافته باشید و با بازدید از بناها و منطقه ها معرفی شده اوقات خوشی را کنار دوستان و عزیزان سپری کنید.

اگر به جاذبه های تماشای ایران علاقه دارید، مطلب دشت گل های ایران را با هم ببینیم را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب گردشگری جاهای تماشای باکو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برای شبگردی در تهران کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شبگردی در تهران کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید