بعضی مدارس تهران امروز تعطیل شدند ، جزئیات اطلاعیه آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ دانشجو، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام نمود: مدارس ابتدایی منطقه ها 1 تا 5 شهر تهران در روز چهارشنبه 26 بهمن 1401 غیرحضوری شد.

بعضی مدارس تهران امروز تعطیل شدند ، جزئیات اطلاعیه آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ دانشجو، بعلاوه اداره کل آموزش و پرورش های شهرستان های استان تهران نیز اعلام نمود تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس، رودهن، لواسانات و رودبار و قصران نیز به دلیل بارش برف در نوبت صبح غیرحضوری است.

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران سه شنبه شب در اطلاعیه ای از خانواده ها خواسته بود تا صبح امروز (چهارشنبه) قبل از عزیمت فرزند دانش آموز خود به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس کسب اطلاع نمایند.

در اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های تهران از والدین خواسته شده بود: با توجه به گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی و استانداری تهران در مورد بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ زدگی معابر؛ روز چهارشنبه 26 بهمن 1401، قبل از حرکت به سمت مدارس، به وسیله رسانه های رسمی کشور و کانال آوای تعلیم اطلاعات شرایط فعالیت مدارس را از لحاظ حضوری یا غیرحضوری بودن کسب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بعضی مدارس تهران امروز تعطیل شدند ، جزئیات اطلاعیه آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مدارس تهران امروز تعطیل شدند ، جزئیات اطلاعیه آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید