داورزنی: تیم اصلی راهی بازی های آسیایی می گردد، شهرداری ارومیه، بدهی خود را تسویه نکرده است

به گزارش وبلاگ دانشجو، رئیس فدراسیون والیبال گفت: شهرداری ارومیه با داشتن بدهی، نمی تواند در رویدادهای بین المللی شرکت کند و ما انتظار داریم استاندار، شورای شهر ارومیه و باشگاه شهرداری سریع تر، بدهی خود را معین تکلیف کند.

داورزنی: تیم اصلی راهی بازی های آسیایی می گردد، شهرداری ارومیه، بدهی خود را تسویه نکرده است

محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دانشجو در خصوص شرایط تیم شهرداری ارومیه برای میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2022 گفت: تیم شهرداری ارومیه و چند تیم دیگر ایران به مربی و بازیکنان خارجی و پیشین خود بدهکار هستند. با توجه به اینکه تیم شهرداری ارومیه، خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شده، نامه ای به این تیم ارسال کردیم تا بدهی خود را پرداخت و به اصطلاح پنجره، این تیم باز گردد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما باید 2 ماه قبل از آغاز تورنمنت، تکلیف و جزئیات میزبانی خود را به اطلاع کنفدراسیون والیبال آسیا و تیم های شرکت نماینده برسانیم. به همین دلیل تا انتها دی ماه به شهرداری ارومیه فرصت دادیم تا بدهی خود را تسویه کند. روز گذشته نیز نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ارسال کردیم و دوباره متذکر شدیم که اگر بدهی خود را پرداخت ننمایند، امکان میزبانی ارومیه در این مسابقات وجود ندارد و باید میزبانی به شهر دیگری بدهیم. ما به هیچ عنوان نمی خواهیم امتیاز میزبانی را از دست بدهیم.

داورزنی توضیح داد: شهرداری ارومیه با داشتن بدهی، نمی تواند در رویدادهای بین المللی شرکت کند. انتظار داریم که استاندار، شورای شهر ارومیه و باشگاه شهرداری سریع تر، بدهی خود را معین تکلیف کند. متاسفانه تا به امروز اقدامی در این مورد انجام نشده است.

وی در خصوص حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی های آسیایی گفت: یکی از اولویت های ما این است که تیم ملی والیبال زمان ایران در بازی های آسیایی شرکت کند. ستاد بازی های آسیایی باید درخواست ما را در این مورد تایید کند ولی ما از وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک خواسته ایم تا علاوه بر والیبال، تیم های ملی زنان سایر ورزش ها مثل بسکتبال، هندبال و فوتبال نیز در بازی های آسیایی شرکت نمایند.

داورزنی در خصوص کاندیداتوری هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: من فعلا فقط به والیبال فکر می کنم. موفقیت ما در سایه همدلی است و نباید این همدلی از بین برود.

رئیس فدراسیون والیبال در انتها تاکید نمود که ترکیب اصلی تیم می والیبال در بازی های آسیایی 2022 شرکت خواهد نمود.

به گزارش وبلاگ دانشجو، بازی های آسیایی 2022 از 19 شهریور تا 3 مهر 1401 برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال باید از روز 4 شهریور 1401 در مسابقات قهرمانی دنیا در روسیه شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: تیم اصلی راهی بازی های آسیایی می گردد، شهرداری ارومیه، بدهی خود را تسویه نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: تیم اصلی راهی بازی های آسیایی می گردد، شهرداری ارومیه، بدهی خود را تسویه نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید