راه اندازی ایرتاکسی و پرواز آموزشی در فرودگاه سمنان در دست پیگیری است

به گزارش وبلاگ دانشجو، شجاعی گفت: راه اندازی تاکسی هوایی (ایرتاکسی) و برقراری پرواز آموزشی طی توافق با بخش خصوصی در باند این فرودگاه در دست پیگیری است.

راه اندازی ایرتاکسی و پرواز آموزشی در فرودگاه سمنان در دست پیگیری است

مدیرفروردگاه سمنان گفت: فعال سازی ایرتاکسی ها موجب ارتباط بهتر بین فرودگاه های استان سمنان و فرودگاه های استان های همجوار می گردد و در نهایت به اقتصاد یاری خواهد نمود.

حسین شجاعی توضیح داد: توسعه هوانوردی عمومی با هواپیما های سبک و کوچک با عنوان ایرتاکسی در فرودگاه هایی ار جمله فرودگاه سمنان می تواند به توسعه و رونق استان یاری کند و البته ایرتاکسی سال های زیادی است که جزو برنامه های دولت بوده و اکنون در مسیر عملیاتی شده قرار گرفته است.

باند فرودگاه سمنان از مجهزترین باند های کشور

مدیرفروردگاه سمنان گفت: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به روزترین فرودگاه های کشور است که ظرفیت فرود هواپیما های غول پیکر از جمله ایرباس 320 را دارد.

وی اعلام کرد: هواپیمای غول پیکر ایرباس 320 در فرودگاه سمنان نشست و برخاست داشته و به جرات می توان گفت مشکل ایمنی در فرودگاه سمنان وجود ندارد و استقبال مسافران برای برقراری و تداوم پرواز ها لازم است.

شجاعی توضیح داد: از سال 1394 تا به امروز بیش از 120 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز فرودگاه سمنان هزینه شده که ظرفیت خوبی برای توسعه این شهر و استان است.

ساخت فرودگاه سمنان از سال 1394 شروع شد و در کمتر از 10 سال به فرودگاه بین المللی تبدیل شد.

وبلاگ دانشجو سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی ایرتاکسی و پرواز آموزشی در فرودگاه سمنان در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی ایرتاکسی و پرواز آموزشی در فرودگاه سمنان در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید