صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان صنایع دستی اردبیل

به گزارش وبلاگ دانشجو، سرپرست معاونت صنایع دستی استان اردبیل گفت: سال جاری پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان این حوزه صادر یا تمدید شده است.

صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان صنایع دستی اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ دانشجو از اردبیل، توحید دلاور قوام، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در 6ماهه نخست سال جاری 12 مورد توسعه کارگاه های گروهی صنایع دستی و صدور پروانه فراوری کارگاهی و جواز تاسیس را در سطح استان شاهد بودیم.

او اعلام کرد: در همین مدت توسعه کارگاه های انفرادی صنایع دستی و صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان و صنعتگران حوزه صنایع دستی صورت گرفته است.

قوام اضافه کرد: بیمه 39نفر از صنعتگران و فراورینمایندگان صنایع دستی از محل صندوق اجتماعی، ایجاد اشتغال برای بیش از 200 نفر از محل صدور مجوزهای صنایع دستی و ارسال یک پرونده صنایع دستی استان برای پبت در ردیف میراث ناملموس از دیگر اقداماتی بوده که در نیمه نخست سال جاری در استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر آموزش 18 رشته صنایع دستی در سطح استان فعال است، گفت: اردبیل در 60 رشته بومی سنتی و رایج صنایع دستی فراوری داشته و صنعتگران رشته های مختلف صنایع دستی در این رشته ها اقدام به فراوری و عرضه محصولات خود می نمایند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: در راستای توسعه کمی و کیفی فراوریات صنایع دستی در کنار حمایت از فعالان این بخش، ارائه آموزش در رشته های مختلف صنایع دستی نیز در سطح استان هدفگذاری شده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان صنایع دستی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی برای 772 نفر از فعالان صنایع دستی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید