مسلم مجدمی: ذوب آهن نباید تهمت بزند ، فوتبالی بردیم

به گزارش وبلاگ دانشجو، خبرنگاران/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به صحبت های تیم ذوب آهن بعد از بازی دو تیم واکنش نشان داد و گفت: این حرف ها به دور از انصاف است و ذوب آهن نباید تهمت بزند.

مسلم مجدمی: ذوب آهن نباید تهمت بزند ، فوتبالی بردیم

مسلم مجدمی در گفت و گو با وبلاگ دانشجو، درباره برد تیم نفت مقابل ذوب آهن و ارتقا یک پله این تیم در جدول رده بندی پس از هفته ها، اظهارکرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. پس از چند هفته که نتوانسته بودیم نتایج خوبی کسب کنیم و شرایط تیمی مان خوب نبود، با آمدن رضا مهاجری شوک خوبی به تیم وارد شد و با کوشش هایی که برای بهبود شرایط تیم داشت، توانستیم ذوب آهن را شکست دهیم.

وی اضافه نمود: در بازی با ذوب آهن موقعیت های خوبی خلق کردیم و برد در این بازی حق ما بود. امیدوارم با این برد و موفقیت های در چند بازی آینده بتوانیم شرایط را به صورتی رقم بزنیم که در لیگ بمانیم. ما به بقای تیم بسیار امیدوار و خوشبین هستیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعلاوه درباره اعتراض ذوب آهن به داوری این بازی، گفت: با چنین حرف هایی نباید زحمات بازیکنان تیم ما و کادرفنی مان و بعلاوه مدیریت باشگاه را زیر سوال ببرند و این حرف ها به دور از انصاف است. در بازی رفت ما و ذوب آهن، پنالتی صد درصدی نفت گرفته نشد، در حالی که ما با برد در آن ملاقات شاید الان شرایط بهتری داشتیم ولی بعد از آن ملاقات گلایه ای نکردیم.

وی مطرح کرد: به هر حال خوب نیست که ذوب آهنی ها بعد از شکست این گونه صحبت نمایند زیرا ما برای برد در این بازی زحمت کشیدیم. انتظار ما این است که حریف حرف های دور از انصاف نزند و هر چه رقم خورد نیز در مستطیل سبز بود و ما فوتبالی ذوب آهن را شکست دادیم.

مجدمی بیان نمود: داوری هم مسئله ای نداشت و سوتی به سود تیم نفت یا به ضرر ذوب آهن زده نشد و اگر قرار بود سوتی به سود ما زده گردد، باید در بازی رفت با ذوب آهن یا ملاقات با نساجی و آلومینیوم این اتفاق برای ما رقم می خورد. ما در تمام این بازی ها از داوری ضرر کردیم و البته معتقدیم که اشتباهات داوری جزیی از بازی است. در هر صورت ذوب آهن نباید تهمت بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسلم مجدمی: ذوب آهن نباید تهمت بزند ، فوتبالی بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلم مجدمی: ذوب آهن نباید تهمت بزند ، فوتبالی بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید