میز تلویزیون از کجا بخریم؟

به گزارش وبلاگ دانشجو، میز تلویزیون یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار بالا در زیبایی دکوراسیون و چیدمان خانه نقش خیلی مهمی دارد و انتخاب یک میز تلویزیون مناسب میتواند زیبایی حال و پذیرایی را چندین برابر کند و بعلاوه برعکس این اتفاق نیز ممکن است رخ بدهد! اگر میز مناسب با ابعاد تلویزیون خود و یا مناسب دکوراسیون و چیدمان منزل خود انتخاب نکنید باعث میگردد تا از زیبایی منزل شما کاسته گردد و حس خوبی از تماشای تلویزیون نداشته باشید به همین دلیل در این مقاله به معرفی چند سایت فروشگاهی آنلاین میز تلویزیون خواهیم پرداخت تا با مقایسه هرکدام بتوانیم تصمیم بگیریم میز تلویزیون از کجا بخریم.

میز تلویزیون از کجا بخریم؟

توجه داشته باشید که این مقاله صرفا جهت معرفی وبسایت ها بوده و میتوانید با آنالیز بیشتر این سایت ها از لحاظ قیمت و … برای خرید تصمیم بگیرید.

البته که انتخاب یک میز تلویزیون مناسب، به شرایط زیادی مانند نوع دکوراسیون منزل شما (مدرن - کلاسیک) و ابعاد تلویزیون شما بستگی دارد اما در این مقاله به این موارد اشاره نخواهیم کرد و تنها به معرفی وبسایت های فروشگاهی آنلاین میز تلویزیون خواهیم پرداخت تا به جواب میز تلویزیون از کجا بخریم برسیم.

اولین فروشگاه: سوفا مبل (sofamobl.com)

سوفا مبل یک فروشگاه آنلاین میز تلویزیون و مبلمان است که کارگاه های فراوریی در آن محصولات خود را به فروش میرسانند. در واقع این وبسایت مستقیما فروش میز تی وی و یا مبلمان را انجام نمیدهد و تنها یک پل ارتباطی بین مصرف کننده و فراوری کننده است.

شما میتوانید در این سایت انواع مختلف قیمت میز تلویزیون مانند میز تلویزیون سفید را مشاهده کنید و به صورت مستقیم با فراوریکننده آن مدل تماس بگیرید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

نکته قابل توجه این وبسایت وجود مدل های متنوع از فراوریکنندگان است که کارگاه های این فراوریی ها در مرتضی گرد، چهاردانگه، قلعه میر و … واقع شده که همین امر باعث میشود قیمت های رقابتی را ارائه کند و شما میتوانید در بین این فراوریی ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و با فراوریکننده تماس بگیرید.

از دیگر مزایای سایت سوفا مبل ارسال رایگان و امکان پرداخت در محل برای استان تهران و البرز است.

دفتر اصلی سوفا مبل بنا به مشخصات در سایت، در دلاوران واقع شده است و این وبسایت دارای ای نماد (نماد اعتماد الکتریک) و نماد ساماندهی است.

آدرس سایت: sofamobl.com

تلفن: 02128422526

آدرس دفتر : تهران - بلوار دلاوران - آزادگان شمالی - نبش کوچه کاظمی

آدرس نمایشگاه: این وبسایت دارای نمایشگاه فیزیکی نبوده و یک موتور جستجوی خرید مستقیم از فراوریکنندگان است.

مشاهده قیمت میز تلویزیون سوفا مبل

دومین فروشگاه: آف دکور (offdecor.com)

وبسایت آف دکور یکی از وبسایت های قدیمی و معتبر حوزه فروش آنلاین است که تنوع میز تلویزیون های مناسبی دارد. یکی از مزیت های این وبسایت تنوع خیلی خوبی است که در کالا ها دارد.

دفتر و نمایشگاه این وبسایت (طبق مشخصات وبسایت) در جاجرود بوده و حتی میتوان به صورت حضوری نیز خرید کرد و شما میتوانید به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را انجام دهید.

این وبسایت هم دارای ای نماد (نماد اعتماد الکترونیک) و نشان ملی رسانه های دیجیتال (ساماندهی است)

هر چند تنوع کارهای این وبسایت بالا میباشد اما قیمت های مدل ها میانه رو به بالا میباشد و امکان پرداخت در محل و ارسال رایگان را ندارد.

آدرس سایت: offdecor.com

تلفن: 02122959440

ادرس دفتر: تهران - جاجرود - بازار مبل کمرد - بعد از دنیای فرش - جنب کوچه سنبل پلاک 67

آدرس نمایشگاه: تهران - جاجرود - بازار مبل کمرد - بعد از دنیای فرش - جنب کوچه سنبل پلاک 67

سومین فروشگاه: ایران میز (iranmiz.com)

سومین وبسایتی که در مقاله میز تلویزیون از کجا بخریم معرفی خواهیم کرد وبسایت ایران میز است. این فروشگاه نیز دارای سابقه نسبتا زیادی بوده و بیشتر کارهای میزتلویزیون ، میزناهار خوری و … را موجود داشته و از مزایای آن میتوان به ارسال رایگان تمامی اجناس اشاره نمود.

این فروشگاه هم تنوع نسبتا خوبی داشته و که حدود 140 میز تلویزیون در این سایت موجود است. از معایب این فروشگاه میتوان به عدم امکان خرید حضوری و قیمت های نسبتا بالاتر نسبت به فراوریی ها اشاره نمود اما خدمات پاسخگویی، ارسال و پشتیبانی خوبی دارند.

ایران میز به واسطه سابقه بالایی که دارد سهم بازار خوبی نسبت به بیزنس خود جذب نموده است.

این وبسایت دارای اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) بوده اما نماد ساماندهی ندارد.

آدرس دفتر ایران میز (طبق مشخصات سایت) در خیابان ظفر تهران است.

آدرس سایت: iranmiz.com

تلفن: 02122253925

آدرس دفتر: تهران خیابان ظفر - بعد از خیابان نفت ساختمان 200 - واحد 10

آدرس نمایشگاه: ندارد

چهارمین فروشگاه: مبل و میز (moblomiz.com)

فروشگاه مبل و میز کمتر از 5 سال است که در زمینه فروشگاه آنلاین فعالیت میکند. این وبسایت برعکس دو سایت قبلی که آنالیز کردیم یک فراوریی است. البته عمده فراوری این مجموعه مبلمان است اما میز تلویزیون هم به فروش میرساند.

از جمله مزایای آن میتواند به امکان خرید حضوری اشاره نمود. مبل و میز دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده اما نماد ساماندهی را ندارد.

بعلاوه آدرس که در نماد اعتماد الکترونیک ثبت شده است آدرس یک کارگاه در شهر صنعتی چهاردانگه بوده اما آدرسی که در وبسایت درج نموده اند آدرس یک سوله در نزدیکی میدان قزوین است.

تنوع نسبتا خوبی در میز تلویزیون داشته و حدود 60 مدل میز تی وی را ارائه میکنند که البته در بین این مدل ها کمتر مدل مدرن دیده میشود.

آدرس سایت: moblomiz.com

تلفن: 02155376847

آدرس فیزیکی که در وبسایت ثبت شده است: تهران خیابان کارگر جنوبی, نرسیده به میدان قزوین از سمت میدان گمرک ، بن بست دوم ، سوله سفید

آدرس فیزیکی که در اینماد ثبت شده است: چهاردانگه، شهرک صنعتی جنوب، خیابان رودخانه، خیابان توسکا، پلاک: 12.0، طبقه: همکف،

نتیجه گیری میز تلویزیون از کجا بخریم؟

تمامی این وبسایت هایی که معرفی گردید از وبسایت های قدیمی و فروشگاهی هستند که در زمینه فروش آنلاین میز تلویزیون فعالیت دارند اما اینکه بهتر است از کدام وبسایت خرید خود را انجام دهید بستگی به نوع بودجه و سلیقه شما دارد اما به صورت کلی سعی کنید بدون واسطه و به صورت مستقیم از فراوریی خرید خود را انجام دهید چرا که حذف واسطه باعث میشود بودجه کمتری هزینه کنید.

از سوی دیگر نحوه پاسخگویی، پشتیبانی و شرایط هر کدام را آنالیز کنید تا بتوانید برترین انتخاب را داشته باشید.

در صورتی که شما هم تجربه ای از خرید میز تلویزیون دارید در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: اتاق

به "میز تلویزیون از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز تلویزیون از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید