یک قدم مانده تا مسی به مارادونا برسد

به گزارش وبلاگ دانشجو، خبرنگاران - لیونل مسی برای تثبیت نام خود به عنوان برترین بازیکن تاریخ آرژانتین و پیشی گرفتن از دیگو مارادونای فقید، باید در جام جهانی 2022 قطر قهرمان گردد.

یک قدم مانده تا مسی به مارادونا برسد

به گزارش وبلاگ دانشجو، لیونل مسی 35 ساله اولین گلش در مرحله حذفی جام جهانی را به ثمر رساند و به دومین گلزن برتر تاریخ مسابقات کشورش تبدیل شد. نهمین گل او در جام جهانی باعث شد تا از مارادونا پیشی بگیرد و پایین تر از گابریل باتیستوتا با اختلاف یک گل، قرار بگیرد. گلی که مسی در بازی مقابل استرالیا زد تعداد گلهای او در قطر را به عدد 3 رساند.

مسی تا به الان 789 گل در 1000 بازی حرفه ای باشگاهی و ملی به ثمر رسانده است. او که احتمالا آخرین حضور خود در جام جهانی را تجربه می نماید، اگر قهرمان نشود، هرگز هم سطح مارادونا نخواهد شد.

مسی در حال حاضر برترین گلزن تاریخ آرژانتین است و بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد، اما او احتیاج به قهرمانی در جام جهانی تا جای هیچ شکی در خصوص برترین بودنش در تاریخ باقی نگذارد.

او بعد از بازی مقابل استرالیا از طرفدارانی که از او حمایت می نمایند تشکر کرد و گفت: لحظات فوق العاده ای است و ما دوست داریم این لحظات را با طرفداران به اشتراک بگذاریم. می دانم که آنها کوشش زیادی برای حضور در اینجا انجام دادند و بعلاوه به یاد کسانی هستم که در آرژانتین هستند و بازی ها را دیدن می نمایند.

منبع: فرارو

به "یک قدم مانده تا مسی به مارادونا برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قدم مانده تا مسی به مارادونا برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید