2 تیم پولدار لیگ در پی دروازه بان های استقلال!

به گزارش وبلاگ دانشجو، خبرنگاران: استقلال در شرایطی آماده می گردد تا اولین خریدهایش در بازار جابجایی را انجام دهد که به شدت از سوی دو تیم لیگ فزونی برای از دست دادن دروازه بان هایش تهدید می گردد! هر دو دروازه بان این تیم یعنی رشید مظاهری و سید حسین حسینی با پیشنهادات خوبی روبرو شده اند و ممکن است استقلال را ترک نمایند.

2 تیم پولدار لیگ در پی دروازه بان های استقلال!

به گزارش وبلاگ دانشجو، مدت هاست شایعه شده سپاهان در پی خریدن رشید مظاهری است. این باشگاه اصفهانی بعداز جدایی پیغام نیازمند در پی جایگزین مطمئنی برای او است و به همین علت مذاکراتی با رشید مظاهری داشته است. رشید که این اواخر با مسئولان باشگاه استقلال تا حدودی به مشکل برخورده در مصاحبه های اخیرش اینطور القا نموده که قرار است از باشگاه جدا گردد. البته او گفته مشکلش اقتصادی نیست، ولی چون در این باشگاه احترام ندیده چاره ای به غیر از جدایی ندارد.

از سوی دیگر اسم شده گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی به سیدحسین حسینی پیشنهاد اقتصادی بسیار خوبی داده و مذاکرات اولیه را هم صورت داده است. گل گهر از شرایط علیرضا حقیقی رضایت نداشت و از همین رو با دروازه بان سابق پرسپولیس قطع همکاری کرد. حالا به نظر می رسد ارتباط خوب قلعه نویی و سیدحسین حسینی باعث شده تا این مذاکرات به صورت جدی تری دنبال گردد.

البته که به نظر می رسد، چون جدال اصلی رشید مظاهری و سیدحسین حسینی برای فیکس بازی کردن در ترکیب استقلال است نهایتا احتمالا یکی از این دو نفر از استقلال جدا شوند و دیگری در این باشگاه بماند. با این حال، اینکه کدام یک زودتر استقلال را ترک نمایند موضوعی کلیدی است.

منبع: فرارو

به "2 تیم پولدار لیگ در پی دروازه بان های استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 تیم پولدار لیگ در پی دروازه بان های استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید