باشگاه استقلال: بازیکنانی را جذب می کنیم که ارزش این پیراهن را بدانند

به گزارش وبلاگ دانشجو، در روز های گذشته شایعات زیادی درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال به ویژه بعد از انتخاب آقای جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم مطرح شده است.

باشگاه استقلال: بازیکنانی را جذب می کنیم که ارزش این پیراهن را بدانند

به گزارش خبرگزارس دانشجو و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ابتدا لازم به شرح است که مدیریت باشگاه در کنار اعضای کادر فنی و با حمایت طرفداران، نهایت کوشش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمی در خور شان نام بزرگ استقلال آماده کنند، اما نکته ای که می تواند در جابجایی آفت فعالیت های مان باشد، موضوع حواشی و ایجاد شایعات متعدد در راه جذب یا جدایی بازیکنان است؛ بنابراین از طرفداران استقلال خواهشمندیم این نکته را مد نظر قرار دهند که تجربه نشان داده بخشی از این شایعات برای ایجاد مانع در جهت فعالیت های جابجاییی استقلال است. تمام اعضای باشگاه در کوشش هستند تا در سکوت کامل و بدون ایجاد فضایی که منجر به بازارگرمی گردد، در جابجایی پیش بروند.

پرواضح است یکی از اصلی ترین اهداف باشگاه جذب بازیکنانی است که بدانند چه پیراهن ارزشمندی را به تن خواهند کرد.

در انتها به طرفداران عزیز استقلال اعلام می کنیم تمام اخبار مربوط به جابجایی را تنها به وسیله رسانه باشگاه پیگیری کنند. در صورت امضای قرارداد با هر بازیکنی، طبیعتا اخبار و تصاویر از همین مجرا در اختیار رسانه ها و هوادران قرار می گیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باشگاه استقلال: بازیکنانی را جذب می کنیم که ارزش این پیراهن را بدانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: بازیکنانی را جذب می کنیم که ارزش این پیراهن را بدانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید