حسینی: تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم، مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم

به گزارش وبلاگ دانشجو، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم.

حسینی: تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم، مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دانشجو، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صحبت هایی انجام داد که گزیده آن را می خوانید:

*تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم. متاسفانه با آغاز تعطیلات چند بازیکن را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم. چند نفر هم خواستار جدایی بودند. تنها کاری که توانستیم انجام بدهیم این بود که خوب تمرین کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل استقلال انجام بدهیم.

*نگاه ما همواره مثبت است و خواستم مسائل را با خوب تمرین کردن رفع کنیم و می خواهیم مقابل استقلال یک بازی خوب انجام دهیم. در زمان قبلی ما شرایط خوبی داشتیم، اما اتفاقی بود که رخ داد. امیدوارم روز آینده دو تیم با تمام توان خود بازی نمایند.

*استقلال الان یک بازی رسمی انجام داده است و بعد از تعطیلات در شرایط بهتری قرار گرفته است، اما ما نزدیک 17 روز است که بازی نداشتیم.

*مقداری مسائل اقتصادی داشتیم و نگه داشتن علی کوشکی سخت شده بود و تیم های زیادی دنبال این بازیکن بودند. ما به این انتقال احتیاج داشتیم، چون حقوق بازیکنان داده می شد. چند بازیکن دیگر هم خواستار جدایی هستند و این مساله مقداری نگران نماینده است، اما فکر می کنم با یک برنامه منسجم بتوانیم این جابجایی ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم، مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم، مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید