افشای مشخصات گوشی پرچمدار Find X4 Pro اوپو

به گزارش وبلاگ دانشجو، تا به امروز شایعات متعددی درباره گوشی های پرچمدار آینده اوپو OPPO، یعنی سری Find X4 منتشر شده، اما اخیراً یک افشاکننده سرشناس دنیای فناوری اطلاعاتی از نسخه بالاتر این سری یعنی OPPO Find X4 Pro به بیرون درز داده که نشان می دهد این دستگاه از مشخصاتی همانند صفحه نمایش 2K و تراشه پرچمدار تازه اسنپدراگون 8 نسل یک، بهره می برد.

افشای مشخصات گوشی پرچمدار Find X4 Pro اوپو

به گزارش وبلاگ دانشجو، اوپو گوشی های پرچمدار Find X3 و Find X3 Pro را در ماه مارس امسال معرفی کرد که جدا از چیپست های متفاوت مانند اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 888، هر دو گوشی دارای تعیینات یکسانی هستند. طبق گزارش ها، سازنده چینی در حال کار بر روی تلفن های هوشمند Find X4 و Find X4 Pro است که انتظار می رود در دو یا سه ماهه اول سال 2022 معرفی گردد. حالا، Digital Chat Station، افشانماینده مشهور و مورد اعتماد دنیای فناوری، برای اولین بار ما را با تعیینات کلیدی گوشی هوشمند Find X4 Pro آشنا می سازد که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.

هفته گذشته، این افشاگر چینی ادعا کرد که نسل بعدی گوشی های هوشمند Find از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نمایند و این فرد اکنون با بعضی تعیینات بیشتر از همان گوشی هوشمند بازگشته است. طبق اطلاعات فاش شده تازه، Find X4 / X4 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز پشتیبانی می نماید. این دستگاه از تراشه sm8450 بهره می برد که چیزی نیست جز پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل یک که قرار است تا خاتمه نوامبر امسال به طور رسمی عرضه گردد.

این گوشی پرچمدار آینده برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی، به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. تنظیمات دوربین پشتی این دستگاه نیز شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی (1/1.5 اینچ)، یک لنز دیگر 50 مگاپیکسلی (1/1.5 اینچ) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی (یا 12 مگاپیکسلی) با زوم 2 برابری خواهد بود. به گزارش وبلاگ دانشجو، در حالی که انتظار می رود Find X4 / X4 Pro با 12 گیگابایت رم وارد بازار گردد، در خصوص حافظه داخلی آن تا به امروز اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است. این دستگاه بعلاوه از شارژ 80 وات پلاس پشتیبانی می نماید، اما ظرفیت باتری هنوز تعیین نیست. به جز اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ 80 واتی، به نظر می رسد سایر تعیینات گوشی با نسخه فعلی Find X3 Pro یکسان باشد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ دانشجو

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی پرچمدار Find X4 Pro اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی پرچمدار Find X4 Pro اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید