برترین و تمیزترین هتل های گیلان

به گزارش وبلاگ دانشجو، استان سرسبز و زیبای گیلان، قطعه ای از بهشت در ایران است که با وجود این همه جاذبه های طبیعی و گردشگریش، هیچ وقت برای سفر تکراری نمی گردد. این دیار در همه ایام سال میزبان گردشگران زیادی است و هتل ها و مراکز اقامتی مختلف و متعددی برای اقامت مسافران در آن وجود دارد. با شیوع بیماری کرونا، انتخاب محل اقامت تمیز و مناسب با رعایت پروتکل های بهداشتی به یکی از دغدغه های مسافران تبدیل شده است. به همین علت در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تعدادی از برترین و تمیزترین هتل های گیلان را که از نگاه کاربران امتیاز بالایی کسب نموده اند، به شما معرفی کنیم تا هنگام انتخاب محل اقامت به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید.

برترین و تمیزترین هتل های گیلان

آنچه در ادامه می خوانید... پنهان

برترین و تمیزترین هتل های لوکس گیلان

برترین و تمیزترین هتل های مالی گیلان

به نظر شما تمیزترین و برترین هتل گیلان کدام است؟

برترین و تمیزترین هتل های لوکس گیلان

هتل مشخص فومن

یکی از هتل های پنج ستاره استان گیلان هتل مشخص فومن است که در فاصله 25 کیلومتری از رشت واقع شده است. این هتل فعالیت خود را در سال 1393 در زمینی به وسعت 11000 متر مربع آغاز نموده است و با عنوان هتل مزرعه مشخص فومن نیز شناخته می شود.

هتل مشخص فومن در دل مزارع چشم نواز و سرسبز چای و شالیزارها واقع شده است و نمایی رویایی به طبیعت بکر اطراف را پیش روی مهمانانش می گذارد.

معماری لوکس هتل، پرسنل مهمان نواز، تجهیزات و امکانات باکیفیت مجموعه در کنار اتاق های بسیار تمیز و استاندارد آن، همه دست به دست هم داده اند تا اقامتی فرموش نشدنی را در فکر میهمانان ثبت نمایند.

این هتل در محور اصلی روستای تاریخی ماسوله و در مجاورت منطقه گردشگری قلعه رودخان واقع شده است و مهمانان در کمتر از یک ساعت می توانند از روستای پلکانی ماسوله یا قلعه تاریخی رودخان تماشا نمایند.

آدرس هتل مشخص فومن در گوگل مپ

آدرس: گیلان، فومن، کیلومتر 3 محور گردشگری ماسوله

هتل رسپینا لاهیجان

یکی از هتل های نوساز و پنج ستاره شمال کشور، هتل رسپینا لاهیجان است که فعالیت خود را در سال 1397 در مجاورت رشته کوه البزر آغاز کرد. این هتل دارای 20 واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت لوکس با کلاس بندی های متنوع است که در طبقات سوم و چهارم این هتل پنج طبقه واقع شده اند. بعضی اتاق ها دارای منظره محوطه هتل و طبیعت اطراف و بعضی دیگر دارای منظره کوه های مجاور هستند.

رستوران این مجموعه در طبقه دوم واقع شده است ودارای یک روف گاردن با منظره ای فوق العاده به طبیعت سرسبز اطراف است. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی سنتی و فرنگی از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

این هتل با قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای، نمایی بی نظیر به میهمانان خود هدیه می دهد. فاصله هتل رسپینا تا ساحل دریای خزر 20 کیلومتر، تا مرکز شهر لاهیجان 6 کیلومتر و تا شهر زیبای لنگرود تنها 9 کیلومتر است. این هتل به برترین شکل همه انتظاراتی که از یک هتل 5 ستاره می رود را برآورده می نماید و به علت رضایت بالای مهمانان از رعایت نکات بهداشتی، جزو تمیزترین هتل های گیلان به شمار می رود.

آدرس هتل رسپینا لاهیجان در گوگل مپ

آدرس: گیلان، لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

هتل اسپیناس آستارا

یکی از باشکوه ترین هتل های استان گیلان هتل اسپیناس آستارا است که در کنار دریاچه زیبای استیل واقع شده است. این هتل بین المللی عضوی از گروه هتل های اسپیناس است که فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرد. این هتل بزرگ با بیش از 116 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق گزینه ای ایده آل برای کسانی است که در پی تجربه اقامت لوکس در آستارا هستند.

هتل چهار ستاره اسپیناس با قرارگیری در محیطی آرام و سرسبز با منظرهی کم نظیر به دریاچه طبیعی استیل و طبیعت زیبای اطراف تجربه اقامتی خوش را برای مهمانان فراهم نموده است. رعایت پروتکل های بهداشتی در این هتل به دقت صورت می گیرد و به همین علت نام آن در فهرست تمیزترین هتل های گیلان واقع شده است.

آدرس هتل اسپیناس آستارا در گوگل مپ

آدرس: گیلان، جاده تالش به آستارا ، 7 کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی، ورودی شهر آستارا

هتل راتینس ماسال

یکی از هتل های تازه و نوساز شهر سرسبز ماسال هتل چهار ستاره راتینس است که از سال 1398 از گردشگران میزبانی می نماید. این هتل که مدرن ترین و مجهزترین هتل غرب استان گیلان به شمار میرود، در فاصله یک کیلومتری از کوهستان اطراف واقع شده است. گردشگران با اقامت در این هتل می توانند از منظرهی بی نظیر به طبیعت اطراف و کوه های سبزپوش لذت ببرند.

این هتل با ظرفیت 148 تخت میزبانی شایسته برای گردشگران و مسافران شمال کشور محسوب می شود. هتل راتینس ماسال با برخورداری از محوطه ای بزرگ و سرسبز به مساحت 24000 مترمربع، فضایی دلنشین برای علاقه مندان به عکاسی دارد. فاصله هتل راتینس تا سواحل دریای خزر 20 کیلومتر و تا ییلاقات مجذوب کننده ماسال فقط 12 کیلومتر است.

آدرس هتل راتینس ماسال در گوگل مپ

آدرس: گیلان، ماسال، کیلومتر 4 بلوار ماسال به شاندرمن

مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان

یکی از متفاوت ترین و لوکس ترین اقامتگاه های شمال کشور اکولوژ مزرعه قوها لاهیجان است که در سال 1398 فعالیت خود رادر دل باغ های همواره سبز چای و در دامنه رشته کوه های البرز آغاز کرد. این مجتمع اقامتی دارای 13 سوئیت با امکانات ایده آل است که دورتادور برکه ای زیبا در باغی پر از درختان و گل های رنگارنگ به مساحت 45000 مترمربع واقع شده اند.

مسافران با رزرو اکولوژ مزرعه قوها می توانند از طراحی منحصربه فرد فضای مجموعه لذت ببرند و از خدمات و امکانات رفاهی لوکس هتل مانند رستوران سنتی و کافی شاپ، مینی گلف، کلوپ ورزشی، تماشا پرندگان کمیاب و اسبچه های کاسپین، خدمات گردشگری سلامت مثل ماهی درمانی و ماساژ نهایت لذت را ببرند. گردشگران با اقامت در این هتل تجربه ای ناب و سرشار از خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم می زنند.

آدرس مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان در گوگل مپ

آدرس: لاهیجان، روستای کوهبیجار، انتهای کوچه شهید حسن ستوده.

برترین و تمیزترین هتل های مالی گیلان

هتل آریانا ماسال

یکی از هتل های تازه و نوساز استان زیبای گیلان هتل آریانا ماسال است که فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد. این هتل در محور اصلی ییلاقات زیبای ماسال و منطقه کوهستانی گندز قرار گرفته است و گردشگران با رزرو هتل آریانا می توانند اقامتی لذت بخش و آرام را به دور از هیاهوی شهری تجربه نمایند. هتل آریانا دارای 18 واحد اقامتی در چهار طبقه است و تمامی اتاق های هتل منظره ای رویایی به طبیعت سرسبز و شالیزارهای اطراف دارند.

موقعیت جغرافیایی خوب این هتل موجب دسترسی آسان گردشگران به روستاهای بکر اطراف و ییلاقات بی نظیر اولسبلنگاه ماسال می شود؛ به صورتی که مسافران با نیم ساعت رانندگی می توانند خود را به این ییلاقات برسانند. پرسنل خو ش برخورد و آموزش دیده این مجموعه با ارائه برترین خدمات و امکانات، اقامتی خوش و مالی را برای مهمانان رقم می زنند.

آدرس هتل آریانا ماسال در گوگل مپ

آدرس: ماسال، کیلومتر 8 جاده ییلاقی، روستای گندز، هتل آریانا

هتل سفید کنار بندر انزلی

یکی از قدیمی ترین هتل های شمال کشور هتل سفیدکنار بندر انزلی در استان گیلان است که آغاز فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی برمی شود. آخرین بازسازی این هتل چهار ستاره در سال 1393 اجرا شده است. این هتل بزرگ دارای 123 واحد اقامتی در سه طبقه است و منظره اتاق های آن رو به دریا و رو به جنگل هستند.

این هتل با قرارگیری در کنار ساحل دریای خزر، اقامتی آرام، لذت بخش و به دور از هیاهو شهری را برای مسافران به ارمغان آورده است. هتل سفید کنار با رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی توانسته است رضایت میهمانان خود را جلب کند.

آدرس هتل سفید کنار بندر انزلی در گوگل مپ

آدرس: گیلان، بندر انزلی، کیلومتر 6 جاده آستارا

به نظر شما تمیزترین و برترین هتل گیلان کدام است؟

در این مطلب سعی کردیم فهرستی از تمیزترین و برترین هتل های استان سرسبز و تماشای گیلان که از نظر کاربران امتیاز خوبی دریافت نموده اند را معرفی کنیم. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا هیچ کدام از هتل های رشت مثل هتل چهار ستاره کادوس در این فهرست قرار نگرفته اند. رشت با وجود اینکه مرکز استان گیلان محسوب می شود اما هیچ کدام از هتل هایش نتوانسته اند امتیاز بالایی از نظر کاربران کسب نمایند.

شما تجربه اقامت در کدام یکی از شهر های این استان را داشته اید؟ مسرور می شویم نظرتان را در خصوص محل اقامتتان با ما به اشتراک بگذارید. برترین و تمیزترین هتل گیلان از نظر شما کدام است؟

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی

به "برترین و تمیزترین هتل های گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و تمیزترین هتل های گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید