حضور 5 هزار دانشجو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ دانشجو، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان امسال با حضور بیش از 5000 شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

حضور 5 هزار دانشجو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار استانهای وبلاگ دانشجو، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان امسال با حضور بیش از 5000 شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

به همین دلیل مقدمات و برنامه ریزی های لازم در این دانشگاه برای میزبانی بهتر در حال برگزاری است و جلسه هماهنگی بین مسئولان هیئت های ورزشی استان آذربایجان شرقی و روسا و دبیران انجمن های ورزشی المپیاد در سالن شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار گردید تا تعاملات بیشتری در جهت برگزاری مطلوب مسابقات داشته و پینشهادات برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی مطرح گردد.

خدادادی، دبیر کل اجرایی المپیاد پانزدهم در ابتدای صحبت های خود ضمن دعوت از هیات های ورزشی برای برگزاری بهتر المپیاد، پتانسیل استان آذربایجان شرقی برای انجام هر چه بهتر این دوره از مسابقات را بالا توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد جلسه برگزار گردیده در بالا بردن سطح کیفیت فنی المپیاد موثر باشد.

حاضرین در جلسه نیز هر کدام ضمن معرفی خود، دغدغه های خود را مطرح کردند که می توان به صحبت های دکتر قاسم نژاد مسئول فنی برگزاری المپیاد اشاره نمود که با تاکید ویژه ای عنوان داشت تابستان امسال نه تنها دانشگاه تبریز بلکه شهر تبریز میزبان المپیاد دانشجویی است و از همین رو انتظار یک المپیاد قوی از این شهر می رود.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان امسال با حضور بیش از 5000 شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز در بخش دختران در 10رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، کاراته، تیراندازی و فوتسال و در بخش پسـران در 11رشته فوتسال، والیبال، بسـکتبال، تنیس روی میز، بـدمینتون، شـنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی و کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور 5 هزار دانشجو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 5 هزار دانشجو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید