دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان با نام واحه منتشر شد

به گزارش وبلاگ دانشجو، خبرگزاری خبرنگاران- دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان با نام واحه در ژانر موسیقی راک با همکاری مسعود فیاض زاده و علی باغفر منتشر شد.

دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان با نام واحه منتشر شد

به گزارش وبلاگ دانشجو، آهنگ سازی، بیس و خوانندگی این آلبوم را خود اربابیان انجام داده است و علی باغفر با درامز و مسعود فیاض زاده با گیتار الکتریک او را همراهی نموده اند. آلبوم واحه 7 قطعه دارد که بخشی از آن ها پیش از این منتشر شده بود؛ ولی تمام آن ها برای قرارگرفتن در آلبوم در یک روز و به صورت آنسامبل (نوازندگی هماهنگ جمعی) اجرا و ضبط شده اند.

کلام دو قطعه این آلبوم از خود اربابیان است و در دیگر قطعات از قصه های فولک خراسان، اشعار رزیتا صبور، رضا عابدین زاده، آبان صابری و رضا دادخواه استفاده شده است.

اربابیان در کاور آلبوم واحه نوشته است: در این زمان ناسازگار، از آلبوم قبلی ام، خط خنده ش به واحه رسیدن، برایم کاری بسیار سخت بود که با توکل و باورم به پایان رسید. بعد از گذشت 4 سال هنوز همچون آلبوم قبلی تأکیدم بر همان چهارچوب و باور است که گفتم؛ صبر، باور و اعتقاد، رویش ساقه ظریف قاصدک را از شکاف قیرگون جاده های صنعتی میسر می نماید. امروز واحه برای من مصداق زیبایی از این باور در طبیعت است که اگر خواستن معنا گردد، در عمق کویر و برهوت، منطقه ای کوچک و سبز، معجزه وار از دل زمین سربرمی آورد و زمان را سبز می نماید و حال آنان که باید بخواند ما هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان با نام واحه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان با نام واحه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید