زیباترین جاهای دیدنی استرالیا ، بخش سوم

به گزارش وبلاگ دانشجو، صخره های قرمز زنگ، جنگل های سرسبز و سواحل شنی سفید و حتی یک دریاچه صورتی، سرزمین استرالیا را همچون یک رنگین کمان نموده است. استرالیا، دارای پهنه گسترده ای است و در این میان، زیبایی های طبیعی زیادی به چشم می خورند.

زیباترین جاهای دیدنی استرالیا ، بخش سوم

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین جاهای تماشای استرالیا را به شما معرفی کنیم.

ساحل بوندی

Bondi Beach, Sydney, New South Wales

ساحل بوندی، یکی از مشهورترین سواحل استرالیا به شمار می رود. شن های طلایی رنگ در کنار ساختمان های تماشایی باعث شده تا این ساحل بسیار مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار بگیرد. از جمله فعالیت هایی که می توان در این ساحل انجام داد می توان به موج سواری، شنا کردن، گرفتن حمام آفتاب و عکس های زیبا اشاره نمود. در کنار همه این موارد نیز مغازه ها و کافه های خوبی به سمت ساحل قرار دارند.

دره باروسا

Barossa Valley, South Australia

دره باروسا در استان استرالیای جنوبی، بعضی از برترین مزارع و تاکستان ها را در خود جای داده است. بعضی از قدیمی ترین تاکستان های استرالیا در این دره واقع شده است. در کنار این تاکستان ها نیز چندین جنگل و دریاچه بسیار عالی وجود دارد. روستاهای اطراف نیز دارای رستوران های خوبی هستند که از محصولات ارگانیک محلی استفاده می نمایند.

بازار کوئین ویکتوریا

Queen Victoria Market, Melbourne, Victoria

بازار کوئین ویکتوریا از جمله بازارها برجسته ملبورن به شمار می رود. در کنار ساختمان هایی با نمای ویکتوریایی، بازاری دنج و مجذوب کننده قرار گرفته است. این بازار از سال 1878 میلادی در حال فعالیت است و دارای تمام موارد مورد احتیاج است. از غرفه های گوشت قرمز تا گوشت ماهی، انواع مواد غذایی را می توان در این بازار پیدا کرد. در این منطقه بعلاوه بعضی از برترین رستوران های شهر واقع شده اند.

خلیج بایرون

Byron Bay, New South Wales

خلیج بایرون بهشتی برای موج سواری به شمار می رود. این بهشت زیبا و تماشایی، دارای یک شهر ساحلی بسیار درخشان و تماشایی است. یکی از برترین سواحل این خلیج را می توان ساحل واتیگوس دانست که با درختان پالم زیباتر شده است. در هنگام غروب، گردشگران و مسافران حتما باید به فانوس دریایی این خلیج بروند تا شاهد یک غروب تماشایی و دلنشین باشند. این خلیج، شرقی ترین نقطه کشور استرالیا به شمار می رود و دارای منظره های زیبا از کیپ بایرون است که در آن جا می توان در میان موج ها، دلفین ها را مشاهده کرد.

مونا

Mona, Hobart, Tasmania

در ساحل رودخانه درونت، موزه هنرهای تازه و قدیم قرار گرفته است که به نام مختصر مونا شناخته می گردد. این موزه از نمای بیرونی و داخلی واقعا زیبا است. این موزه به وسیله یک کلکسیونر و تاجر به نام دیوید والش در سال 2011 میلادی افتتاح شده است. این موزه به عنوان بزرگترین موزه خصوصی دنیا شناخته می گردد. این موزه علاوه بر گالری ها و گنجینه های تاریخی درونش، دارای رستوران و اجراهای زنده موسیقی است.

پارک ملی بلو ماونتینز

Blue Mountains National Park, New South Wales

جنگل ها، صخره ها، آبشارها و غارهای این پارک ملی واقعا تماشایی و زیبا هستند. این پارک ملی در غرب شهر سیدنی قرار گرفته و واقعا زیبا است. در این پارک ملی، مردمان بومی استرالیا زندگی نموده و می نمایند و از همین رو، روی صخره های آن می توان نقاشی های سنگی متعددی را مشاهده کرد. مشهورترین بخش این پارک ملی نیز صخره های تری سیستز راک است که نقطه آغازی برای گردش در درون دره ای سرسبز به شمار می رود.

صخره زیرآبی گریت باریر

Great Barrier Reef, Queensland

صخره زیر آبی گریت باریر چه از روی آب، چه در داخل آب و چه از نمای هوایی، بسیار تماشایی و شگفت انگیز است. این مکان، بزرگترین صخره مرجانی در دنیا با طولی بیش از 2300 کیلومتر است. این صخره مرجانی از ساحل کوئینزلند آغاز می گردد و تا شبه جزیره کیپ یورک ادامه دارد. این منطقه که شمالی ترین نقطه استرالیا محسوب می گردد، جاهای تماشای مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به جزیره هایی بسیار زیبا اشاره نمود. برترین راه برای تماشای این زیستگاه لاکپشت ها، کوسه ها و دیگر حیوانات، غواصی کردن به اعماق آن است.

پارک ملی سنت کلر

Cradle Mountain-Lake St Clair National Park, Tasmania

این پارک ملی در درون خود، کوهستان کرادل و بعلاوه عمیق ترین دریاچه استرالیا را جای داده است. فعالیت های بی خاتمه و منظره ها چشم نوازی در این پارک ملی وجود دارند. از جنگل های بارانی تا دره های عمیق و قله های پوشیده از برف، می توان در نقاط مختلف این پارک ملی کاوش کرد. این پارک ملی، جزو منطقه میراث دنیای تاسمانیا به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویتساندیز

The Whitsundays, Queensland

این مجمع الجزایر خیره نماینده در دریای کورال، از جزیره های کوچک و سرسبزی تشکیل شده است که همچون زمردهایی در این دریای آبی رنگ محسوب می شوند. تنها هشت تا از این جزایر قابل سکونت هستند. ساحل وایت هون در جزیره ویتساندی، با سواحل شنی سفید رنگش و تالاب های فیروزه ای رنگ خود، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می نماید. می توان با استفاده از یک قایق از نقاط مختلف این مکان تماشا کرد.

پیناکلز

The Pinnacles, Western Australia

در سطح صاف بیابان، اشکال صخره ای وجود دارند که ارتفاع آن ها بعضا تا 3.5 متر نیز می رسد. هزاران عدد از این اشکال صخره ای در سراسر پارک ملی نامبونگ پراکنده شده اند. این اشکال کاملا به دست طبیعت شکل گرفته اند و واقعا تماشایی و خارق العاده هستند. اروپایی ها زمانی که برای اولین بار این صخره ها را تماشاد، فکر کردند که آن ها مربوط به یک شهر باستانی هستند.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "زیباترین جاهای دیدنی استرالیا ، بخش سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاهای دیدنی استرالیا ، بخش سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید