صعودی شدن نمودار های کرونا در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ دانشجو، جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار های کرونا از هفته گذشته در خراسان رضوی با شیب ملایم رو به افزایش است.

صعودی شدن نمودار های کرونا در خراسان رضوی

وبلاگ دانشجو مشهد -توکلیان گفت: به علت واکسیناسیون خوبی که در روز های گذشته رخ داد از روز های سخت پیک قبلی عبور کردیم و چند ماه پایدار را سپری می کنیم، اما با گذر زمان با توجه به اینکه قدرت ایمنی زایی واکسن هایی که تزریق شده در ماه های گذشته کم می گردد اگر دز سوم تزریق نگردد شرایط شنماینده خواهد بود و پایدار نخواهد ماند.

به گفته او آمار های ابتلا به کرونا در هفته گذشته با شیب ملایم رو به افزایش است که این زنگ خطری است و باید این فرصت طلایی برای واکسیناسیون دز سوم را از دست ندهیم و مردم هم باید برای تزریق دز سوم واکسن اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید

جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدودا افرادی که دز اول واکسن خود را دریافت کردند بالغ بر 95 درصد است و 82 درصد از مردم نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کردند، ولی دریافت نمایندگان دز سوم تنها حدود 20 درصد هستند که باید به خیلی بالاتر از این آمار برسیم.

به گفته توکلیان بالاتر بردن درصد واکسیناسیون مخصوصا در دز سوم تنها راه جلوگیری از وقوع پیک بعدی است و البته باید توصیه های بهداشتی نیز به وسیله مردم رعایت گردد.

/م.م

وبلاگ دانشجو خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صعودی شدن نمودار های کرونا در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعودی شدن نمودار های کرونا در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید