لحظات برگزیده 24 ساعت اخیر

به گزارش وبلاگ دانشجو، تصاویری برگزیده از لحظات و اتفاقات مهم 24 ساعت اخیر را اینجا ببینید.

لحظات برگزیده 24 ساعت اخیر

به گزارش وبلاگ دانشجو، تصاویر برگزیده روز به انتخاب گاردین:

تعداد قربانیان سیل در منطقه دریای سیاه ترکیه از 57 نفر گذشت.

خانواده های آواره داخلی از ولایت های شمالی که به علت نبرد بین طالبان و نیروهای امنیتی افغان از خانه های خود فرار نموده اند در یک پارک عمومی در کابل ، افغانستان پناه می گیرند. طالبان لحظه به لحظه به کابل نزدیک تر می شوند.

یکی از بدترین جنایت های چند دهه اخیر انگلیس در پلی موث رقم خورد. پنج شنبه گذشته جوانی 22 ساله مادرش را به قتل رساند و سپس با همان اسلحه چهار نفر دیگر را کشت و به زندگی خودش هم سرانجام داد. دو نفر هم زخمی شدند. ادای احترام به قربانیان تیراندازی روز شنبه در منطقه کیهام پلیموث.

سربازان ارتش لبنان و اعضای صلیب سرخ در نزدیکی محل انفجار یک تانکر سوخت در عکار لبنان که منجر به کشته شدن دست کم 20 نفر شد، کار می نمایند.

کودکی در اردوگاه پناهندگان روهینگیایی در بنگلادش در یک گودال بازی می نماید. فرایند بازسازی اردوگاه آوارگان پس از آواره شدن دست کم 21 هزار پناهجو که در اثر باران های شدید موسمی آسیب دید شروع شده است.

کارگران یک موسسه خیریه در دانکرک فرانسه با بچه ها بازی می نمایند. تخمین زده می گردد که حدود 2 هزار مهاجر در شمال فرانسه زندگی می نمایند. بسیاری از آنها در اطراف کاله و دانکرک خوابیده و منتظر هستند تا با قایق یا کامیون از کانال عبور نمایند.

شهر کیتوی اکوادور. پلیس از سگ برای متفرق کردن تظاهرنمایندگان استفاده می نماید. این تظاهرنمایندگان به شدت مخالف تمامی سیاست ها و تصمیمات مختلف رئیس جمهور این کشور هستند. این راهپیمایی که با درگیری های پراکنده بین معترضان و پلیس همراه بود ، خواهان لغو فرمان اجرایی شد که باعث افزایش قیمت سوخت در ماه های اخیر شده بود.

سربازان اتیوپیایی که به وسیله نیروهای تیگرایان اسیر شده اند ، به سمت مکله واقع در تیگرای حرکت می نمایند. تحقیقات نو سازمان عفو بین الملل نشان داده است که نیروهای دولتی اتیوپی در درگیری های کنونی در منطقه صدها زن و دختر را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار داده اند.

طالبان شهر جلال آباد را بدون درگیری در دست گرفتند.

برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در پاریس مرکز فرانسه علیه اجباری بودن تزریق واکسن کرونا وارد پنجمین هفته خود شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "لحظات برگزیده 24 ساعت اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظات برگزیده 24 ساعت اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید