محصولات تازه ایران خودرو در سال 1400 چه تیراژی خواهند داشت؟

به گزارش وبلاگ دانشجو، محصولات تازه ایران خودرو در راه ورود به بازار داخلی خودرو هستند. مدیر عامل ایران خودرو افزایش ظرفیت تولید خودرو های سواری را از گام های مثبت ایران خودرو دانست و گفت: در سال 1400 حدود 170 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، مدل های تازه خواهند بود.

محصولات تازه ایران خودرو در سال 1400 چه تیراژی خواهند داشت؟

وبلاگ دانشجو - فرشاد مقیمی با تشریح عرضه خودرو های تازه و رونمایی از محصولات تازه ایران خودرو افزود: خودرو های تازهی که امسال به بازار عرضه خواهند شد شامل تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک و رانا پلاس 6 سرعته با سقف شیشه ای است.

خودرو های تازهی را که در خانواده پژو هستند با گیربکس دستی و اتوماتیک ارتقا خواهیم داد. ضمن اینکه می خواهیم خودرو های تازه مانند وانت کار را هم تولید کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به برنامه های ایران خودرو درخصوص تولید وانت های سواری ادامه داد: برنامه داریم در آذرماه وانت کار را به تولید انبوه رسانده و عرضه کنیم. وی گفت: بحث خودرو کراس اوور را هم داریم که اکنون مراحل طراحی به سرانجام رسیده و در حال نهایی کردن آن هستیم.

به گفته مقیمی، عرضه تارا با گیربکس دستی هم از چند روز آینده انجام خواهد شد. مدل اتوماتیک این خودرو هم بر اساس وعده ای که داده شده است تا سرانجام شهریور به بازار عرضه خواهد شد. حداکثر توان موتور این خودرو 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه است. گشتاور آن هم 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه اعلام شده است.

مقیمی با اشاره به برنامه ساخت خودروهای سنگین گفت: تولید خودرو های سنگین نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته و این مساله درحالی رخ داده است که سال 99 نسبت به سال 98 هم رشد 67 درصدی داشتیم.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: بیت ران

به "محصولات تازه ایران خودرو در سال 1400 چه تیراژی خواهند داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات تازه ایران خودرو در سال 1400 چه تیراژی خواهند داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید