خودرو

مدل تازه نیسان رونیز به بازار می آید

نیسان رونیز در نقاط مختلف جهان، نام های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، آسیایی ها آن را با نام نیسان پالادین می شناسند، درحالی که این خودرو در آمریکای شمالی با نام نیسان اکسترا عرضه شده است.

11 فروردین 1403

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه هفت تیر 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای و تیبا جزو ارزان ترین سواری های صفرکیلومتر بازار هستند. هر دو مدل به شکل میانگین حدود 340 میلیون تومان فروخته می شوند و در همین بازه قیمت می توانیم به تیبا 2 یا همان تیبا هاچ بک اشاره کنیم که قیمت آن به 345 میلیون تومان رسیده است.

7 تیر 1402

این شهر ایران آمبولانس دارد اما راننده آمبولانس ندارد!

عضو شورای اسلامی شهرستان طارم به وجود دو آمبولانس در این شهر اشاره نمود و گفت: متاسفانه این شهر با وجود دو آمبولانس راننده ندارد که بشود در مواقع احتیاج از آن استفاده کرد.

28 فروردین 1402

این خودرو تویوتا 1.5 میلیارد تومان قیمت دارد!

تویوتا کرولا کراس تجربه رانندگی یک خودروی کوچک را با عملکرد یک کراس اوور بزرگ تر ارائه می دهد.

18 فروردین 1402

این جا زادگاه عجیب ترین و قدرتمندترین ماشین های دنیاست!، عکس

لامبورگینی،محبوب ماشین بازها در سنت آگاتای ایتالیا زاده شد. خودروسازی که بسیاری از افراد با آن عاشق دنیای ماشین ها شدند.

9 فروردین 1402

مینی لودر بابکت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مینی لودر بابکت از جمله پرفروش ترین دستگاه های تولیدی کمپانی Bobcat محسوب می گردد. به طور کلی این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتیِ سنگین فعالیت داشته و به علت کیفیت بالای دستگاه ها، بسیاری از مردم در سرتاسر جهان هوادار محصولات این برند...

23 اسفند 1401

رونمایی از وانت ساخت بنز

همراه ما باشید تا وانت تولیدی بنز را معرفی کنیم.

16 اسفند 1401

معرفی 15 ساعت هوشمند مقرون به صرفه اما باکیفیت و مجذوب کننده

قیمت ساعت های هوشمند این روزها رو به افزایش است اما با این حال هنوز هم در بازار ساعت های هوشمند زیادی هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و می توانند احتیاج کاربران را تا جایی که برایشان هزینه می کنید رفع نمایند. اگرچه باید انتظارات خود را در حد و میزان...

5 اسفند 1401

اعلام سقف سوختگیری از کارت شخصی در هر مرحله ، شرایط سوخت گیری خودروهای عمومی

سخنگوی جایگاه داران کشور با اشاره به اجرای طرح محدودیت سوختگیری در همه استان های کشور به جز تهران گفت: شهروندان می توانند در هر بار مراجعه به جایگاه سوخت 30 یا 40 لیتر بنزین دریافت نمایند.

2 اسفند 1401

ببینید ، لحظه نفسگیر تصادف زنجیره ای با تسلا

خودروی تسلا داخل یک تونل به صورت ناگهانی متوقف شد و در نتیجه چند خودرو با هم برخورد کردند و روی هم انباشته شدند. لحظه نفسگیر این تصادف زنجیره ای را ببینید.

2 بهمن 1401

روش های صحیح برای یادگیری زبان انگیسی و استفاده آن در سفر

سریع صحبت کردن در زبان انگلیسی برای نشان دادن قدرت تسلط خود و همچنین تحت تاثیر قرار دادن دیگران به دلایلی که در زیر برای شما می آوریم روش درستی نخواهد بود. زیرا سریع صحبت کردن در واقع با روان صحبت کردن بسیار فرق دارد. مثلا، شما فکر می کنید که اگر زمانی...

28 دی 1401

همکاری قطر و ژاپن برای تولید خودرو الکتریک ، سرمایه گذاری 9 میلیارد دلاری ، ایجاد 12 خط تولید تا سال 2022

قطر با همکاری یک شرکت ژاپنی نوعی خودرو الکتریکی تولید خواهد کرد. این خودرو تا سال 2022 وارد خط مونتاژ می شود.

8 دی 1401

هشدار نارنجی برای تهران و کرج

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ از تداوم و تشدید پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا از آدینه تا شنبه (18 تا 19 آذرماه) در تهران و کرج اطلاع داد.

18 آذر 1401

هتل یورو استارز برلین

معرفی هتل یورو استارز برلیندر برلین، هتل هایی متنوع با خدماتی متفاوت برای مسافران وجود دارد. یکی از این هتل ها، هتل یورو استارز برلین(Eurostars Berlin) است که با امکانات فوق العاده خود درصدد جلب رضایت و آسایش مسافران است. این هتل نزدیک بسیاری از جاذبه های گردشگری...

18 آذر 1401

اختراعات خنده داری که به دلایلی مضحک ساخته شدند

گاهی اوقات کنجکاوی و اتفاقاتی پیش بینی نشده به دستاورد هایی بزرگ در تاریخ بشر منجر می شوند. هرچند که جهان مملو از اختراعات عجیب و خنده دار است که به دلایلی باورنکردنی ساخته شده اند.

1 آذر 1401

کار در بزرگترین معدن مس روسیه در 50 درجه زیر صفر

معدن اودوکان به عنوان بزرگترین معدن مس روسیه با وجود سرمای 50 درجه زیر صفر، به فعالیت خود ادامه می دهد.

24 آبان 1401

9 علت برای نوسان دور موتور پراید

اگر متوجه نوسان دور موتور پراید در هنگام رانندگی شده اید باید بگوییم که جای نگرانی نیست. این مسئله رایجی است و ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد. اگر خوش شانس باشید راه چاره آن نسبتاً ساده است! پس بیایید به این سوال بپردازیم که علت نوسان دور موتور پراید...

18 آبان 1401

چرا تاکسی های شهر کرمان غیب شدند؟

براساس آمار ها کمتر از 50 درصد رانندگان تاکسی که مجوز فعالیت گرفته اند در سطح شهر کرمان فعال هستند، مدیران شهر و تاکسیرانی این شهر به این موضوع واکنش نشان دادند و قرار است با تاکسیران های متخلف برخورد شود.

24 مهر 1401

سونی و هوندا از سال 2026 فروش خودروهای برقی خود را آغاز می کنند

سونی و هوندا اعلام کردند که قصد دارند فروش خودروهای الکتریکی مشترک خود را اوایل سال 2026 در ایالات متحده آمریکا آغاز کنند.

22 مهر 1401

رونمایی از تاکسی هوایی چهارنفره خودران Wisk Aero

استارتاپ تاکسی های هوایی Wisk Aero به تازگی از نسل ششم هواپیما های خود رونمایی نموده است؛ یک هواپیمای چهار نفره تمام الکتریکی که می تواند بدون احتیاج به هیچ خلبان انسانی پرواز کند.

12 مهر 1401
تعداد: (57)