نامزدی ادل با حلقه الماس 8 قیراطی

به گزارش وبلاگ دانشجو، ادل در آخرین کنسرت خود در لاس وگاس با حلقه نامزدی گران قیمت خود دیده شده است. شایعات نامزدی این زوج از ماه فوریه سال گذشته منتشر شده است. جوایز بریت سال گذشته اولین باری بود که ادل با حقله نامزدی گران قیمت خود دیده شده بود. منابع نزدیک به این زوج خبر نامزدی آن ها را تایید نموده اند.

نامزدی ادل با حلقه الماس 8 قیراطی

به گزارش وقت صبح، با این وجود که احتمالا یک سال از نامزدی ادل و ریچ پاول می گذرد این زوج هنوز اخبار و شایعات ازدواجشان را تایید ننموده اند.

ادل که همواره در کوشش برای خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی اش است، بار ها به صورت عمومی به عشق بینهایت خود به نامزدش اعتراف نموده است. ادل در آخرین آلبوم خود آهنگی را تقدیم به نامزدش نموده است.

او بعلاوه در ماه دسامبر در حین یکی از کنسرت های خود در لاس وگاس به تماشاگران خواست تا برای نامزدش آرزو تولدی مبارک بکنند.

ادل به حاضرین در این کنسرت گفت: من او را بیش از هر چیزی در زندگی ام دوست دارم. پس آیا می توانیم برایش تولدت مبارک بخوانیم؟

این زوج آخرین بار در مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی دیده شده اند.

خانم خواننده در آرزو ازدواج!

ادل در مصاحبه خود با مجری مشهور الن در ماه آگوست سال گذشته از آرزو های خود برای زندگی مشترک گفت. به گزارش وقت صبح ادل در این مصاحبه فاش کرد که بزرگ ترین آرزواش در حال حاضر ازدواج و بچه دار شدن از ریچ است.

این ستاره محبوب بعلاوه به شوخی اعلام نمود که حاضر است بخاطر نامزدش یک خانم خانه دار بشود.

در ماه می سال 2022، ادل و ریچ یک سال پس از آشنایی به خانه ای مشترک اسباب کشی کردند. ادل برای خرید این خانه بیش از 58 میلیون دلار هزینه نموده است.

منبع: فرارو

به "نامزدی ادل با حلقه الماس 8 قیراطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدی ادل با حلقه الماس 8 قیراطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید