پابجی موبایل این ماه میزبان کنسرت مجازی بلک پینک خواهد بود

به گزارش وبلاگ دانشجو، گروه کی-پاپ محبوب بلک پینک (Blackpink) در اواخر این ماه، اولین کنسرت مجازی خود را در بازی پابجی موبایل برگزار خواهد نمود.

پابجی موبایل این ماه میزبان کنسرت مجازی بلک پینک خواهد بود

حساب رسمی توییتر پابجی موبایل، به تازگی تاریخ هایی را که بازیکنان می توانند انتظار دیدنی این کنسرت مجازی را داشته باشند، اعلام نموده است. لازم به ذکر است که بازیکنان در آمریکای شمالی و جنوبی از 22 تا 23 و 29 تا 30 ژوئیه می توانند در این کنسرت شرکت نمایند. از طرفی این کنسرت در سراسر دنیا از تاریخ 23 تا 24 و 30 تا 31 ژوئیه قابل دیدن خواهد بود. در واقع شما می توانید در اول، دوم، هشتم و نهم مرداد به دیدنی این گروه محبوب در بازی بنشینید.

لازم به ذکر است که دیدنی این کنسرت احتیاج به بلیط دارد. به همین منظور در توییتی دیگر اعلام شده که بازیکنان در 15 جولای (24 تیر) می توانند بلیت رایگان این کنسرت را درون بازی دریافت نمایند و در روز پس از آن بسته مربوط به آن قابل دریافت است. البته در حال حاضر معین نیست که این بسته شامل چه محتوایی خواهد بود.

از طرفی جزئیات نحوه برگزاری کنسرت فعلا نامعین است و معین نیست که اعضای این گروه از مدل های درون بازی خود بهره مند خواهد بود یا خیر. با این حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری آن به جای مانده، احتمالا به زودی شاهد منتشر شدن جزئیات بیشتری خواهیم بود. بعلاوه این کنسرت نشان دهنده بازگشت این گروه است، زیرا آن ها از سال 2020 میلادی تا به امروز آلبوم جدیدی منتشر ننموده اند.

کنسرت های زنده و رویدادهای مختلف با همکاری رسانه های دیگر، به تازگی در بازی های بتل رویال محبوب شده اند و تا به امروز هنرمندانی مانند تراویس اسکات، آریانا گرانده و مارشملو میزبان رویدادهایی در فورتنایت بوده اند. در حالی که همکاری های فورتنایت به نوعی مجذوب کننده تر بوده با این حال پابجی نیز در این زمینه برای بازیکنان کم نگذاشته است. این بازی در ماه مه بازی با بیبی شارک همکاری داشت و بعلاوه محتوایی بر اساس انیمه محبوب Neon Genesis Evangelion در دسترس قرار داد. از طرفی بازی کال آو دیوتی: وارزون نیز تا به امروز رویدادهای مجذوب کنندهی نظیر گودزیلا و کونگ را ارائه نموده است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "پابجی موبایل این ماه میزبان کنسرت مجازی بلک پینک خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی موبایل این ماه میزبان کنسرت مجازی بلک پینک خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید