ابتلا به نوع دلتا احتمال بستری شدن را 2 برابر افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ دانشجو، یک مطالعه نو نشان می دهد افرادی که به نوع دلتا آلوده می شوند، دو برابر بیشتر از افرادی که دچار آلفا هستند، در بیمارستان بستری می شوند.

ابتلا به نوع دلتا احتمال بستری شدن را 2 برابر افزایش می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ دانشجو به نقل از اسکای نیوز، یک مطالعه نو نشان می دهد افرادی که به نوع دلتا آلوده می شوند، دو برابر بیشتر از افرادی که دچار آلفا هستند، در بیمارستان بستری می شوند.

به گفته نویسندگان، این مطالعه که به وسیله بهداشت عمومی انگلیس (Public Health England) و دانشگاه کمبریج اجرا شده، اولین مورد در نوع خود است که خطر بستری شدن دو نوع را در بیمارستان مقایسه و احتیاج به واکسیناسیون کامل افراد را معین می نماید.

در تارنمای وزارت بهداشت انگلیس پیرامون گونه آلفا که در واقع گونه جهش یافته ایست که اولین بار در این کشور شناسایی شد آمده است: یافته های دانشمندان از نتیجه آنالیز معین توالی ژئوم، اپیدمیولوژی و مدل سازی این ویروس، از قدرت آلوده کنندگی و سرایت بسیار بالای آن حکایت دارد.

گاوین دابررا، مشاور اپیدمیولوژیست در بهداشت عمومی انگلیس می گوید: این مطالعه یافته های قبلی را تأیید م کند که افراد آلوده به دلتا به طور قابل توجهی بیشتر از افراد مبتلا به آلفا احتیاج به بستری شدن دارند، اگرچه بیشتر مواردی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شامل افراد واکسینه نشده می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ابتلا به نوع دلتا احتمال بستری شدن را 2 برابر افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به نوع دلتا احتمال بستری شدن را 2 برابر افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید