دماوندی نژاد: مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تا آخر مهر تحویل می گردد

به گزارش وبلاگ دانشجو، سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد با اشاره به واردات 9 میلیون تن نهاده دامی در شش ماهه سال جاری گفت: تا آخر مهر تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تحویل می گردد.

دماوندی نژاد: مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تا آخر مهر تحویل می گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ دانشجو، حسین دماوندی نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته در جمع وبلاگ دانشجو در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره آخرین شرایط تأمین نهاده های دامی، اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری 9 میلیون تن نهاده دامی وارد کشور شده و در حال حاضر شرایط مطلوبی در این زمینه داریم.

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی توضیح داد: تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده های دامی تا سرانجام مهر تحویل می گردد.

دماوندی نژاد اضافه کرد: در حوزه دامداران و عشایری مقداری مشکل داریم که در کوشش هستیم آن را رفع کنیم.

فعلاً خبری از اصلاح قیمت مرغ نیست

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه آیا تا آخر سال مسئله ای در حوزه تأمین و توزیع نهاده های دامی نخواهیم داشت؟، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و مسئله ای در این حوزه نخواهیم داشت.

دماوندی نژاد به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به افزایش هزینه های فراوری، مرغداران درخواست اصلاح و افزایش قیمت مرغ را دارند، آیا بزودی شاهد اصلاح قیمت مرغ خواهیم بود، گفت: نمی توانم بگویم که بزودی این اتفاق می افتد.

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد با اشاره به واردات 9 میلیون تن نهاده دامی در شش ماهه سال جاری گفت: تا آخر مهر تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تحویل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دماوندی نژاد: مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تا آخر مهر تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دماوندی نژاد: مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تا آخر مهر تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید