اخبار اقتصادی

مدل تازه نیسان رونیز به بازار می آید

نیسان رونیز در نقاط مختلف جهان، نام های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، آسیایی ها آن را با نام نیسان پالادین می شناسند، درحالی که این خودرو در آمریکای شمالی با نام نیسان اکسترا عرضه شده است.

11 فروردین 1403

افتتاح بازارچه صنایع دستی در میدان مشاهیر

رویداد توانمندسازی و بازارچه صنایع دستی تکوک با حضور سیدمحمدحسین حجازی (مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد) و مریم جلالی (معاون صنایع دستی کشور) افتتاح شد.

29 اسفند 1402

محصول تازه سایپا محکوم به شکست است؟

خبرنگاران- اطلس G یکی از پنج محصول تازه سایپاست که کمتر از یک هفته قبل شورای رقابت بالاخره قیمت آن را تعیین نموده است.

29 شهریور 1402

سرمایه گذاری 40 میلیاردی چین برای دستیابی به یک هدف!

دیجیاتو نوشت: چین قصد دارد برای تقویت صنعت نیمه هادی خود، صندوق سرمایه گذاری با هدف جمع آوری 40 میلیارد دلار راه اندازی کند.در پی ادامه تحریم های تجاری ایالات متحده، چین قصد دارد برای تقویت صنعت نیمه هادی خود، صندوق سرمایه گذاری با هدف جمع آوری 40 میلیارد...

14 شهریور 1402

قیمت تازه دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز ، دلار ثابت ماند

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 10 خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42هزار و 144 تومان و نرخ حواله دلار 38هزار و 312 تومان اعلام شد.

12 خرداد 1402

ساعت کاری ادارات و بانک های البرز اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، ساعت شروع به کار ادارات و بانک های استان البرز در روز های ماه مبارک رمضان و پس از این ایام را بیان کرد.

13 فروردین 1402

فرانسه مسافرانش را دست به جیب کرد

گردشگران در فرانسه در سال 2022 در مجموع 58 میلیارد یورو خرج کردند، مبلغی که بیش از 1.2 میلیارد یورو از سطح هزینه کرد مسافران در سال 2021 بالاتر است، که البته این میان تورم هم در بالاتر رفتن نرخ ها نقش داشته است.

10 اسفند 1401

معرفی 15 ساعت هوشمند مقرون به صرفه اما باکیفیت و مجذوب کننده

قیمت ساعت های هوشمند این روزها رو به افزایش است اما با این حال هنوز هم در بازار ساعت های هوشمند زیادی هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و می توانند احتیاج کاربران را تا جایی که برایشان هزینه می کنید رفع نمایند. اگرچه باید انتظارات خود را در حد و میزان...

5 اسفند 1401

ظرفیت حافظه کش CPU کامپیوتر باید چقدر باشد؟

خرید یک پردازنده (CPU) نو برای کامپیوتر اصلا کار راحتی نیست زیرا باید به چندین مشخصه توجه نشان دهید. اما در کنار مشخصه های مهمی مانند تعداد هسته و سرعت کلاک، ظرفیت حافظه کش CPU هم اهمیت زیادی دارد. اما اگر در پی خرید پردازنده نو هستید، پردازنده موردنظر باید...

14 بهمن 1401

اجرای پروژه های اضطراری آبرسانی در بیش از 80 شهر

وزیر نیرو گفت: پروژه های اضطراری در موضوع آبرسانی نیز در بیش از 80 شهر کشور تعریف شده که باید در زمان معین شده به مرحله بهره برداری برسند.

25 آبان 1401

کار در بزرگترین معدن مس روسیه در 50 درجه زیر صفر

معدن اودوکان به عنوان بزرگترین معدن مس روسیه با وجود سرمای 50 درجه زیر صفر، به فعالیت خود ادامه می دهد.

24 آبان 1401

راه اندازی ایرتاکسی و پرواز آموزشی در فرودگاه سمنان در دست پیگیری است

شجاعی گفت: راه اندازی تاکسی هوایی (ایرتاکسی) و برقراری پرواز آموزشی طی توافق با بخش خصوصی در باند این فرودگاه در دست پیگیری است.

20 آبان 1401

افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی

خبرنگاران- اقامت در کیش و سایر شهر های جنوبی، به عنوان پیشنهادی برای کاهش هزینه تماشاگران ایرانی جام جهانی قطر مطرح شده است. ارقام چندصد میلیونی تور های قطر و هزینه های نجومی هتل های این کشور بخشی از دردسر های تماشاگران ایرانی در کشور میزبان جام جهانی...

19 آبان 1401

تست بینایی؛ می توانید عقاب را پیدا کنید؟

خطای دید و تست های بینایی فکر ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می نماید. در تست بینایی امروز یک عقاب در بین پرندگان مهاجر پنهان شده است، ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید؟

7 آبان 1401

شیوه ای نوین در رادیواکتیو سرطان را درمان می نماید

ایمپلنت رادیواکتیو، تومور ها را با موفقیت پیش از بالینی پاک می نماید.

30 مهر 1401

چرا تاکسی های شهر کرمان غیب شدند؟

براساس آمار ها کمتر از 50 درصد رانندگان تاکسی که مجوز فعالیت گرفته اند در سطح شهر کرمان فعال هستند، مدیران شهر و تاکسیرانی این شهر به این موضوع واکنش نشان دادند و قرار است با تاکسیران های متخلف برخورد شود.

24 مهر 1401

نتایج عجیب یک نظرسنجی درباره خرید آیفون 14 ، پاسخ هایی که باورشان سخت است!

داشتن یک گوشی تازه و البته پرچمدار می تواند برای خیلی ها رویایی باشد، اما به قیمتی و با چه توجیهی در شرایط کنونی اقتصاد دنیا.

28 شهریور 1401

میز تلویزیون از کجا بخریم؟

میز تلویزیون یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار بالا در زیبایی دکوراسیون و چیدمان خانه نقش خیلی مهمی دارد و انتخاب یک میز تلویزیون مناسب میتواند زیبایی حال و پذیرایی را چندین برابر کند و بعلاوه برعکس این اتفاق نیز ممکن است رخ بدهد! اگر میز مناسب...

26 شهریور 1401

مرگ ملکه مارپیچ نزولی انگلیس را در عرصه جهانی عمیق تر می نماید

روزنامه گاردین در مطلبی به واکنش رسانه ها و کارشناسان آمریکایی به موضوع انگلیس پسا برگزیت و پسا الیزابت پرداخت.

21 شهریور 1401

معرفی کامل جزیره های جنوب ایران

معرفی جزیره های جنوب ایرانجزیره های جنوب ایران را می توان جواهر پنهان این کشور دانست. خیلی از ما فقط جزیره قشم و کیش را می شناسیم که برای خرید و تفریحات لاکچری مناسبند. اما به غیر از این دو جزیره گردشگری، جزیره های کوچکتر با طبیعت بکر تری هم در خلیج فارس...

12 شهریور 1401
تعداد: (104)