مسکو: طرح عدم اعتماد انتقام آمریکا از عمران خان برای سفر به روسیه بود

به گزارش وبلاگ دانشجو، وزارت امور خارجه روسیه گفت آمریکا، نخست وزیر پاکستان را به علت لغو نکردن سفر خود به مسکو مجازات نموده است.

مسکو: طرح عدم اعتماد انتقام آمریکا از عمران خان برای سفر به روسیه بود

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای وبلاگ دانشجو؛ وزارت امور خارجه روسیه بیان نمود آمریکا، نخست وزیر پاکستان را به علت لغو نکردن سفر خود به مسکو مجازات نموده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: ایالات متحده و متحدان غربی آن، عمران خان نخست وزیر پاکستان را تحت فشار قرار دادند تا سفر خود به روسیه در ماه فوریه را لغو کند.

وزارت امور خارجه روسیه در ادامه بیان نمود در آستانه سفر عمران خان به روسیه، دونالد لئو معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا با احضار سفیر پاکستان در واشنگتن خواهان لغو فوری این سفر شده بود که رد شد.

این بیانیه می افزاید: اوضاع پس از سفر نخست وزیر پاکستان به روسیه نشان می دهد ایالات متحده تصمیم گرفته است عمران خان نافرمان را به علت نافرمانی مجازات کند. بر همین اساس درخواست عدم اعتماد به نخست وزیر این کشور ارائه شد.

وزارت امور خارجه روسیه بیان نمود این یک کوشش شرم آور از سوی ایالات متحده برای مداخله در امور یک کشور مستقل به منظور دستیابی به اهداف خودخواهانه خود است.

ح

منبع: خبرگزاری فارس

به "مسکو: طرح عدم اعتماد انتقام آمریکا از عمران خان برای سفر به روسیه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: طرح عدم اعتماد انتقام آمریکا از عمران خان برای سفر به روسیه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید