همکاری برای توسعه بتن های غنی شده با گرافن

به گزارش وبلاگ دانشجو، شرکت فرست گرافن در حال اجرای طرح عرضه محصول به بازار است تا با استفاده از این راهبرد به تامین کننده پیشرو سیمان و راه چاره های بتن غنی شده با گرافن در دنیا تبدیل گردد.

همکاری برای توسعه بتن های غنی شده با گرافن

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دانشجو، به گفته مدیرعامل شرکت فرست گرافن (First Graphene) این شرکت در حال اجرای طرح عرضه محصول به بازار است تا با استفاده از این راهبرد به تامین کننده پیشرو سیمان و راهکار های بتن غنی شده با گرافن در دنیا تبدیل گردد. در این جهت شرکت مایر ریسورسز (Mayur Resources) در موقعیت ایده آلی برای یاری به این شرکت در افزایش سهم در بازار آسیا و اقیانوسیه واقع شده است.

برای نیل به این هدف، شرکت فرست گرافن قرارداد همکاری با شرکت مایر ریسورسز امضا نموده تا در قالب این قرارداد بتواند از پتانسیل های شرکت مایر ریسورسز برای توسعه محصولات سیمانی کم کربن استفاده کند. قرار است مواد افزودنی گرافنی PureGRAPH برای توسعه بهتر بتن ها استفاده گردد.

این توافق گام رو به جلو دیگری برای شرکت فرست گرافن به منظور یاری به صنایع سیمان و بتن در دستیابی به کاهش 25 درصدی انتشار کربن است.

در حال حاضر، این بخش حدود 8 درصد از انتشار کربن دنیای را به خود اختصاص می دهد و افزودنی های کلینکر مورد استفاده برای تقویت سیمان و بتن مقصر اصلی آن هستند.

این قرارداد سه سال تبادل دانش به وسیله همکاری تحقیقاتی و توسعه ای بین دو شرکت را شامل می گردد. مایکل بل، مدیر عامل فرست گرافن گفت: توافق با شرکت مایر ریسورسز شریک راهبردی مهم دیگری را به مجموعه همکاران دنیای فرست گرافن اضافه می نماید که در پی یاری به صنایع سیمان و بتن برای دستیابی به اهداف کاهش کربن هستند.

هر یک از طرفین با هزینه خود به توسعه دانش علمی و صنعتی یاری می نماید، فرست گرافن دسترسی به طیف محصولات PureGRAPH®، فرمولاسیون و فناوری های مرتبط را فراهم می نماید. در آن سو، شرکت مایر ریسورسز مسئولیت فراوری و عرضه نمونه های کلینکر سیمان و سایر مواد مشابه، مشاوره در خصوص بهینه سازی مواد سیمانی و آزمایشات گسترده آزمایشگاهی را بر عهده خواهد گرفت.

هدف از این همکاری استفاده از افزودنی های نو در فناوری سیمان برای افزایش عملکرد و کاهش انتشار کربن از محصول نهایی است. پاپوآ گینه نو، استرالیا، و بازار های سیمان آسیا-اقیانوسیه از جمله اهداف این برنامه همکاری مشترک است.

شرکت مایر ریسورسز در حال توسعه اولین پروژه آهک زنده، کلینکر و سیمان بدون کربن آسیا اقیانوسیه برای عرضه به بازار این منطقه ها است که هزینه بسیار کمتری نسبت به صادرکنندگان آسیایی دارد.

فرست گرافن دارای یک پلت فرم فراوری قوی با ظرفیت فراوری 100 تن گرافن در سال است. یکی دیگر از تمرکز های کلیدی فرست گرافن، امکان کاهش انتشار CO 2 از صنعت سیمان و بتن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همکاری برای توسعه بتن های غنی شده با گرافن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری برای توسعه بتن های غنی شده با گرافن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید