پلی استیشن در پی متخصص برای توسعه شبیه ساز اجرای بازی های قدیمی است

به گزارش وبلاگ دانشجو، پلی استیشن در حال حاضر در پی یک مهندس توسعه نرم افزار برای برطرف اشکالات، افزودن ویژگی های تازه و توسعه شبیه سازهای تازه برای لیست بازی های کلاسیک برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است.

پلی استیشن در پی متخصص برای توسعه شبیه ساز اجرای بازی های قدیمی است

همان طور که سایت PSU به وسیله لینکدین متوجه شده است، سونی در حال حاضر در پی استخدام مهند س توسعه نرم افزار است. افرادی که در نهایت استخدام شوند، به تیم فناوری و ابزارها در پلی استیشن اضافه خواهند شد تا از بازی های کلاسیک برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 که اخیراً به این کنسول ها اضافه شده اند، پشتیبانی نمایند.

شاید یکی از مهم ترین و جالب ترین نکات این آگهی شغلی در این جمله باشد که نوشته شده است: بازی های کلاسیک به وسیله شبیه ساز پلتفرم های قدیمی پلی استیشن اجرا می شوند. به عنوان یک مهندس که روی بازی های کلاسیک کار می کنید، شما می توانید با گروهی از مهندسان، تولیدنمایندگان و تیم های ارزیابی کیفیت (QA) دیگر برای برطرف مشکل ها و افزودن ویژگی های نو از نزدیک همکاری کنید و شبیه سازهای نوی را توسعه دهید.

واضح است که از متقاضیان یک نقش ارشد در چنین شرکتی انتظار می رود که سابقه 10 سال کار و تجربه با زبان های برنامه نویسی C یا C++ و تجربه توسعه نرم افزارهای چند پلتفرمی برای کنسول های بازی و کامپیوترهای شخصی داشته باشند. این امکان وجود دارد که با بزرگ کردن تیمی که بر روی کتابخانه بازی های کلاسیک کار می نماید، پلی استیشن میخواهد عناوین بیشتری را به بالاترین سطح پلی استیشن پلاس نو یعنی سطح پریمیوم اضافه کند که بعضی از هواداران آن را در شرایط فعلی ضعیف تر از حد انتظار می نامند.

در رابطه با بازی های قدیمی قرار داده شده در پلی استیشن، اخیراً متوجه شدیم که پلی استیشن یک ثبت اختراع نو ثبت نموده است که به تعدادی از لوازم جانبی قدیمی پلی استیشن مانند EyeToy، دوال شاک 2، کنترلرهای حرکتی PlayStation Move، PSP Go و چیزهای دیگر اشاره می نماید. این نظریه وجود دارد که این ثبت اختراع نو بعلاوه می تواند منجر به آمدن عناوین قدیمی بیشتری به پلی استیشن گردد که احتمالاً به لیست بازی های کلاسیک در سطح پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس اضافه خواهند شد. با این حال، هنوز هیچ تأیید رسمی درباره این موضوع وجود ندارد.

چیزی که معین است، این است که پلی استیشن تصمیم دارد توجه بیشتری را به بازی های قدیمی روی سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم اختصاص دهد و به مرور پشتیبانی خود را از این سرویس بیشتر کند و بازی های بهتر و بیشتری را به آن اضافه کند. حتی چند ماه پیش شایعه هایی هم منتشر شد که بر اساس آن جف گراب، یکی از ژورنالیست های صنعت، اذعان داشت که سونی برنامه دارد در آینده تجربه بازی ها پلی استیشن 3 را هم به وسیله پلی استیشن پلاس پریمیوم و بدون احتیاج به استریم ابری و فقط به وسیله شبیه سازی داخلی امکان پذیر کند. اگرچه این خبر صرفاً یک شایعه است و حتی گراب هم بیان کرد شاید به زودی چنین چیزی را نبینیم اما با این خبر و کوشش های سونی در رابطه با پشتیبانی بیشتر از بازی های قدیمی ممکن است چنین چیزی چندان هم دور از انتظار نباشد.

منبع: Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ

به "پلی استیشن در پی متخصص برای توسعه شبیه ساز اجرای بازی های قدیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن در پی متخصص برای توسعه شبیه ساز اجرای بازی های قدیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید