اخبار صنعت

افتتاح بازارچه صنایع دستی در میدان مشاهیر

رویداد توانمندسازی و بازارچه صنایع دستی تکوک با حضور سیدمحمدحسین حجازی (مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد) و مریم جلالی (معاون صنایع دستی کشور) افتتاح شد.

29 اسفند 1402

سرمایه گذاری 40 میلیاردی چین برای دستیابی به یک هدف!

دیجیاتو نوشت: چین قصد دارد برای تقویت صنعت نیمه هادی خود، صندوق سرمایه گذاری با هدف جمع آوری 40 میلیارد دلار راه اندازی کند.در پی ادامه تحریم های تجاری ایالات متحده، چین قصد دارد برای تقویت صنعت نیمه هادی خود، صندوق سرمایه گذاری با هدف جمع آوری 40 میلیارد...

14 شهریور 1402

این شهر ایران آمبولانس دارد اما راننده آمبولانس ندارد!

عضو شورای اسلامی شهرستان طارم به وجود دو آمبولانس در این شهر اشاره نمود و گفت: متاسفانه این شهر با وجود دو آمبولانس راننده ندارد که بشود در مواقع احتیاج از آن استفاده کرد.

28 فروردین 1402

مینی لودر بابکت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مینی لودر بابکت از جمله پرفروش ترین دستگاه های تولیدی کمپانی Bobcat محسوب می گردد. به طور کلی این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتیِ سنگین فعالیت داشته و به علت کیفیت بالای دستگاه ها، بسیاری از مردم در سرتاسر جهان هوادار محصولات این برند...

23 اسفند 1401

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت در غیاب 4ستاره تاثیرگذار ، فرصت یحیی به بازیکنان قدیمی

سرخ ها در بازی امروز دیاباته و سعید صادقی و احتمالا مهدی ترابی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند و بعلاوه گفته می گردد دانیال اسماعیلی فر هم به علت سرماخوردگی به این بازی نخواهد رسید.

8 اسفند 1401

معرفی 15 ساعت هوشمند مقرون به صرفه اما باکیفیت و مجذوب کننده

قیمت ساعت های هوشمند این روزها رو به افزایش است اما با این حال هنوز هم در بازار ساعت های هوشمند زیادی هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و می توانند احتیاج کاربران را تا جایی که برایشان هزینه می کنید رفع نمایند. اگرچه باید انتظارات خود را در حد و میزان...

5 اسفند 1401

همکاری قطر و ژاپن برای تولید خودرو الکتریک ، سرمایه گذاری 9 میلیارد دلاری ، ایجاد 12 خط تولید تا سال 2022

قطر با همکاری یک شرکت ژاپنی نوعی خودرو الکتریکی تولید خواهد کرد. این خودرو تا سال 2022 وارد خط مونتاژ می شود.

8 دی 1401

لیگ نخبگان آسیا چیست و فوتبال ایران چند سهمیه دارد؟

برگزاری لیگ نخبگان یا همان سوپر لیگ آسیا، خبری بود که ماه های گذشته در رسانه های عربی مطرح شد. اینکه AFC تصمیم بگیرد مسابقات باشگاهی قاره را با شکل و شمایل جدیدی و در سه سطح مختلف برگزار کند، دهان به دهان چرخید تا اینکه امروز به صورت رسمی، برگزاری این تورنمنت...

7 دی 1401

اتاق کثیف بیمارستان کجاست؟

بیمارستان ها، دارای بخش های مختلفی هستند که به فراخور کاربرد هایی که دارند، می بایست نکات بهداشتی در آن بخش ها، به درستی رعایت شود.

22 آذر 1401

هشدار نارنجی برای تهران و کرج

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ از تداوم و تشدید پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا از آدینه تا شنبه (18 تا 19 آذرماه) در تهران و کرج اطلاع داد.

18 آذر 1401

اجرای پروژه های اضطراری آبرسانی در بیش از 80 شهر

وزیر نیرو گفت: پروژه های اضطراری در موضوع آبرسانی نیز در بیش از 80 شهر کشور تعریف شده که باید در زمان معین شده به مرحله بهره برداری برسند.

25 آبان 1401

افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی

خبرنگاران- اقامت در کیش و سایر شهر های جنوبی، به عنوان پیشنهادی برای کاهش هزینه تماشاگران ایرانی جام جهانی قطر مطرح شده است. ارقام چندصد میلیونی تور های قطر و هزینه های نجومی هتل های این کشور بخشی از دردسر های تماشاگران ایرانی در کشور میزبان جام جهانی...

19 آبان 1401

9 علت برای نوسان دور موتور پراید

اگر متوجه نوسان دور موتور پراید در هنگام رانندگی شده اید باید بگوییم که جای نگرانی نیست. این مسئله رایجی است و ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد. اگر خوش شانس باشید راه چاره آن نسبتاً ساده است! پس بیایید به این سوال بپردازیم که علت نوسان دور موتور پراید...

18 آبان 1401

برداشت سنجد از 145 هکتار از اراضی شاهرود

باغداران شاهرود این روز ها در حال برداشت سنجد از 145 هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان هستند.

10 آبان 1401

5 هزار هکتار نیشکر در مزارع شرکت هفت تپه کشت شد

معاون کشاورزی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: برای نخستین بار در 60 سال گذشته، در 5 هزار هکتار از مزارع شرکت کشت و صنعت هفت تپه، نیشکر کشت شد.

26 مهر 1401

سونی و هوندا از سال 2026 فروش خودروهای برقی خود را آغاز می کنند

سونی و هوندا اعلام کردند که قصد دارند فروش خودروهای الکتریکی مشترک خود را اوایل سال 2026 در ایالات متحده آمریکا آغاز کنند.

22 مهر 1401

هر چه باید درباره سریال های نو نتفلیکس عربی بدانید ، هدف نتفلیکس از توسعه فعالیت ها در عربستان سعودی

شرکت پخش آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس در نظر دارد آثار سینمایی سعودی و کویتی و اماراتی را سال آینده پخش کند. این برنامه در چارچوب پروژه تقویت و افزایش محتوای عربی و استفاده بهینه از نوآوران عرب و نمایش روایت های آنان به دنیا اجرا می گردد.

19 مهر 1401

میز تلویزیون از کجا بخریم؟

میز تلویزیون یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار بالا در زیبایی دکوراسیون و چیدمان خانه نقش خیلی مهمی دارد و انتخاب یک میز تلویزیون مناسب میتواند زیبایی حال و پذیرایی را چندین برابر کند و بعلاوه برعکس این اتفاق نیز ممکن است رخ بدهد! اگر میز مناسب...

26 شهریور 1401

خرمایی که کام خرماکاران را شیرین نمی کند، نبود سردخانه مشکل کشاورزان

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: مشکل بزرگ خرماکاران استان نبود سردخانه برای نگهداری این محصول ارزشمند است.

24 شهریور 1401

گردنه حیران ، طبیعتی خاص و خیره کننده ایران

در این مقاله از معرفی دیدنی های ایران درباره یکی از جاده های بکر و زیبای ایران به نام گردنه حیران که یکی از زیباترین و حیرت انگیز ترین جاده های ایران است سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید .

17 شهریور 1401
تعداد: (87)