نکونام: شرایط بازیکنان فولاد ایده آلِ من نیست، مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، ما را نگران نمی کند

به گزارش وبلاگ دانشجو، سرمربی فولاد خوزستان گفت که بازیکنان این تیم هنوز با شرایط ایده آل مدنظر او فاصله دارند.

نکونام: شرایط بازیکنان فولاد ایده آلِ من نیست، مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، ما را نگران نمی کند

به گزارش وبلاگ دانشجو از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان - فجر سپاسی شیراز گفت: با توجه به شرایطی که فولاد و فجر در جدول دارند، این بازی برای هر دو تیم مهم است. در چند روز اخیر به بازیکنان گفتیم که باید به خودمان، تیم فولاد، هواداران و باشگاه مان نگاه کنیم و بدانیم همیشه باید بهترین جایگاه را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه می داند فولاد مانند همه دیدارها بازی سختی پیش رو دارد، شرح داد: باید تمرکز کامل داشته باشیم تا بهترین عملکردمان را در زمین ارائه کنیم. دوست دارم بازیکنان ما بدانند فردا باید شرایط بازی به گونه ای پیش برود تا تمرکز و تلاش ما باعث موفقیت مان شود. می دانیم که از این بازی چه خواسته هایی داریم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره تعداد زیاد مصدومان تیمش بیان نمود: این مصدومیت ها در فوتبال ایران وجود دارد. بازیکنان ما، بازیکنان لیگ برتر انگلیس یا اسپانیا یا آلمان نیستند که توانایی بازی کردن به فاصله سه یا پنج روز را داشته باشند؛ تحت فشار یا مدام در پرواز باشند و این شرایط را تحمل کنند. این مسائل کارمان را سخت می کند.

نکونام با بیان اینکه همیشه تأکید زیادی بر کار بدنی و آمادگی ذهنی و جسمی بازیکنانش دارد، گفت: ابتدای سال کنار تیم نبودم و شرایط بازیکنان ایده آلِ من نیست. با همین شرایط باید لیگ را به انتها برسانیم، اما خدا را شکر پس از مصدومیت های زیادی که هفته گذشته داشتیم، سه بازیکن ما به بازی رسیده اند و امیدواریم که فردا به تیم کمک کنند.

هیچکدام از بازیکنان ما با بازیکنان دیگر تفاوتی ندارند؛ چه بازیکنی مصدوم باشد و چه روی نیمکت یا سکو.، وی ضمن بیان این جمله گفت: مهم این است که نشان داده ایم همه ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان برای ما مهم هستند. حتی بازیکنانی که بیرون از لیست می مانند، در بازی ها عملکرد خوبی داشته اند. مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، ما را نگران نمی کند. کار مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم که شرایط تیم مان برای این مسابقات ایده آل باشد.

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به شایعه شکایت وکیل ایبای گومس، بازیکن اسپانیایی فولاد از این باشگاه مطرح نمود: بازیکن به ما گفته که فلانی مدیر برنامه من است و با این مدیر برنامه می خواهم قرارداد ببندم. باشگاه فولاد هم در همین شرایط قرارداد بسته و اتفاق دیگری نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: شرایط بازیکنان فولاد ایده آلِ من نیست، مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، ما را نگران نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: شرایط بازیکنان فولاد ایده آلِ من نیست، مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، ما را نگران نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید