بهداشت دهان و دندان

ظاهر دختری که 170 هزار سال پیش در ایران زندگی می کرد، عکس

دکتر حامد وحدتی نسب، باستان شناس و انسان شناس پیش از تاریخ در صفحه اینستاگرامی خود پستی منتشر کرد که تصویر همان دختری را نشان می داد که دندانش در غار قلعه کرد کشف شده بود. بر اساس گزارشات این دختر 170 هزار سال پیش در این غار زندگی می کرد.

22 اسفند 1402

چند راه چاره موثر برای داشتن خانه ای شاد تر

به طور ساده و مختصر می توانید با این چند راه حل موثر که برای شما لیست کرده ایم تغییرات خوب و بسزایی را در سال نو داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

19 مرداد 1401

سلامت در سفر؛ محدودیت های جسمانی خود را بشناسید

رفتن به یک محیط تازه و شرایط آب و هوایی متفاوت می تواند مسائل بدنی و محدودیت های جسمانی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر از قبل از سفر آمادگی جسمانی خود را حفظ کنید.

2 اسفند 1400

مسواک ها چگونه ضد عفونی می شوند

تهران (پانا) - شما احتمالاً هر روز از مسواک خود برای پاک کردن پلاک و باکتری های سطح دندان ها و زبان خود استفاده می کنید.

20 بهمن 1400

عوارض و خطرات قورت دادن آدامس در بچه ها

قورت دادن آدامس در بچه ها عملی شایع است و هرچند باعث نگرانی مادرها می گردد چندان خطرناک نیست. ضرر آدامس، عوارض قورت دادن آدامس برای بچه ها و... در مطلب حاضر آمده است.

11 آبان 1400

کامپوزیت و لمینت دندان چه تفاوتی دارند؟

لمینت برای تصحیح حالت دندان های بد شکل، اصلاح نامرتبی ها، بزرگ کردن دندان های ریز، لب پریدگی دندان، ترمیم کوتاهی و بلندی، پر کردن فاصله بین دندان ها و اصلاح رنگ دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

10 آبان 1400

دلایل و درمان های خانگی 5 مشکل شایع دندانپزشکی

تصور کنید همین الان در یک مطب دندانپزشکی نشسته اید و می توانید هر مسئله ای که با دندان ها و لثه های تان دارید با دندانپزشک تان در میان بگذارید. برای خیلی ها ویزیت منظم دندانپزشکی کار شاقی است و آن را هر روز به آینده موکول می نمایند. اگر شما هم از همین...

10 مهر 1400

لب شکری ها خیلی باهوشند

آقای دکتر! برخی از پدر و مادرها می گویند به این علت فرزندشان دچار شکاف لب و کام شده است که آنها خطایی در زندگی شان مرتکب شده اند. این باور غلط هنوز رایج است؟

4 مهر 1400

چی بهتر از ماهی؟!

با این که در چند سال اخیر فراوری ماهی و سایر آبزیان در سطح کشور افزایش چشم گیری داشته ولی هنوز هم درصد بالایی از هموطنان ما رغبت چندانی به خوردن ماهی و سایر آبزیان نشان نمی دهند که بدون شک یکی از علل عمده آن، شناخت ناکافی از ارزش های غذایی و دارویی گوشت...

31 شهریور 1400

مصرف سیگار با پوست شما چه می نماید؟ این مطلب را بخوانید

بعضی تاثیرات منفی سیگار بر روی پوست، دهان، چشم ها و دندان از این قرارند:

8 شهریور 1400